Jump to content

ERAmatic, trenger distanseskrue


Skaubjønn

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Aimpoint micro i bryggemontasje til min merkel rifledrilling. Montasjen er for lang. Jeg trenger en forfot som går rett ned. Montasjehullene passer ikke i den jeg har (se bilder).  Ragnar Hansen har ikke. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en passende fremfot? 

 

127FEB86-03F4-4732-9AB4-AAC913A9319E.jpeg

84B82DDA-49BB-4573-94E8-6D634D1D6254.jpeg

Edited by Skaubjønn
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
På 22.2.2019 den 15.25, Skaubjønn skrev:

Jeg har kjøpt en Aimpoint micro i bryggemontasje til min merkel rifledrilling. Montasjen er for lang. Jeg trenger en forfot som går rett ned. Montasjehullene passer ikke i den jeg har (se bilder).  Ragnar Hansen har ikke. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en passende fremfot? 

 

127FEB86-03F4-4732-9AB4-AAC913A9319E.jpeg

84B82DDA-49BB-4573-94E8-6D634D1D6254.jpeg

Hvor fikk du tak i den montasjen? Aimpoint en kommer ca 10mm lavere enn med den picatiny skinna jeg har idag.

Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, kjella skrev:

Beklager å spørre i tråden, men er det noen som vet om det finnes express sikter (blader for distanse) til å montere i fremre montasje som på bildet?

Baksikter der vil vel være alt for langt bak til at vi klarer å se dem klart. Mange sikter sitter orginalt egentlig for langt bak. Baksiktet bør egentlig sitte omtrent midt på pipa, selvom siktelinjen blir litt kortere. I hvert fall for oss som må bruke lesebriller.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aimpoint montasje Krieghoff Ultra 20 Dobbeltrifle Thermo TS Stabil i 9,3x74R

Har  lett etter  løsningen beskrevet ovenfor, hva er adressen?

Har også vurdert Recknagel montasje for min Aimpoint Micro H2 - 2 MOA.

Har funnet Recknagel Artikkel no.  47620-0150 , for 15 mm skinnebredde,  denne monteres i bakre feste.

Skinna er målt til 14 mm.

Gode råd mottaes med takk :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...