Jump to content

Teknisk trøbbel på forumet?


G.Larson

Recommended Posts

Nå er du pirkete @Jegermeistern 

"i dag" var (kanskje?) i går, som litt avhengig av om denne meldingen blir tidstagget kan være ca. når som helst.

 

anyhoo, forumet "virker" i den grad at det faktisk kom opp igjen etter en liten periode med trøbbel. Noen nye småting har imidlertid dukket opp etter en oppdatering som ble kjørt i etterkant, men noe må jo gjengen på drift ha å henge fingrene i også.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 2/20/2019 at 1:54 PM, slemmo said:

Det kan være at den språkpakka ikke fungerer med siste versjon en gang, men nå fant jeg ikke noe norsk språkpakke hos invision i det hele tatt, så mulig den ikke utvikles lenger.

Jeg har spurt Diskusjon.no om de ikke kan oppdatere språkpakken. venter på svar. Diskusjon har gjort en fin jobb. Mange må betale for språkpakkene, men det tar noe tid før de oppdaterer.

 

Den feilen som er her er kjapp å fikse egentlig. 

-  Klikk på languages og på globusen i Adminpanelet på Norsk.

- Denne gangen søkte jeg på "replied to" (og deretter "commented on") kopier den teksten på engelsk inn i det Norske feltet og skrev de rette ordene..

Det lagres automatisk etterhvert som man endrer, så det er gjort på et par minutter.

 

Det er så vidt jeg erindrer bare disse 4 frasene som må endres..

 

 

image.png.28b5da1cdbf243bc01a1b5469d8cf371.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...