Tomas Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 (edited) Har noen hørt om Swarovski og Meopta har noen slag samarbeide om linseproduksjon? Jeg vil tro at dette er en litt søkt påstand, eller er det noe i det likevel? Evnentuelt når ble dette samarbeidet startet, eventuelt avsluttet? Edited February 16, 2019 by Tomas Skrivefeil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pava Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Ja, jeg hørte om det, men kan ikke dokumentere det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amatør Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Det er ikke Kahles dere tenker på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jibrag Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Kahles er vel eid av Swarowski? Mens (det er sagt at) Meopta produserte linser til Zeiss for Conquest-serien. Om det samme gjelder Terra har jeg overhode ingen aning om. Ellers er det vel ingen sterke koblinger mellom de "store og mellomstore" i optikkmarkedet, som det absolutt er innenfor våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slemmo Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Kahles er eiet av Swarovski, men har aldri hørt noe om noe samarbeid med Meopta. Terra er forøvrig produsert i Kina og Japan (x25 modellen). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted February 17, 2019 Author Share Posted February 17, 2019 Takker for svar, da har jeg fått bekreftet at utsagnet var tull. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts