SvErD Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Hei, Noen tips om verdi på dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SchmidtR Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Jaktdepotet selger 303 British for 7 kr. stk. i 50 pk. Noe billigere når vi kjøper mange pakker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaquero Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Morsom kasse. Bruksammo til kr. 7,- er det ikke. Hylser jeg har åpnet har Boxer hetter. Jeg har tømt slike å byttet hette og krutt, satt kula til bake. Mulig at noen vil betale litt ekstra for dem, noe stor økonomisk verdi har dem neppe for de fleste som samler eller bruker denne ammoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psg-1 Posted February 9, 2019 Share Posted February 9, 2019 Dette er vel gresk-produserte patroner fra 70-tallet? Er hylsene merket HXP og årstall? Disse ligger vel på 3 kroner skuddet. Men fin kasse, skulle gjerne hatt denne til samlinga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SvErD Posted February 11, 2019 Author Share Posted February 11, 2019 Takker for svar. Skal ta bilder av bunnstempel neste gang jeg er der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SvErD Posted February 18, 2019 Author Share Posted February 18, 2019 (edited) Edited February 18, 2019 by SvErD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NM149 Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Britisk ammo produser av Royal Ordnance, dette er fin treningsammo. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psg-1 Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 RG er vel Radway Green? Spiller ingen rolle, fin ammunisjon og fin kasse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NM149 Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 8 minutter siden, psg-1 skrev: RG er vel Radway Green? Spiller ingen rolle, fin ammunisjon og fin kasse. Radway Green var vel en del av Royal ordnance på samme måte som Lapua er en del av Nammo i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-S Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 (edited) Jeg så på noen av dem, og de så bra ut. Uten å ha prøveskutt dem tror jeg de virker, disse inneholder nok det som i Våpenjournalen ble benevnt "patronfyll på rull" og det pleier være lagringsstabilt. Edited February 19, 2019 by Per-S 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts