Jump to content

Rust. Er det en avgjørende faktor på kjøp?


Buno83

Recommended Posts

Har øynene på en rifle jeg vurderer og kjøpe men den har noe rust på låsekassa.  Ser i mine øyne ikke så allvorlig ut men jeg er ingen expert så tenker at det er bedre og spørre her inne, Rifla er forøverig en Browning BLR 308, Og prisen var ikke alt for avskrekkende.

 

116_1616949938.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 timer siden, eivkie skrev:

 

Jeg mener å ha sett det enten hos jaktdepoet eller jakt og friluft

Stemmer. Jeg fant den på Jaktdepotet selv.. Virker å være en gammel modell.

Sist jeg sjekket prisen på nye hos importør hadde de blitt "grisedyre". Dvs. mellom 15 og 20 lapper. 

Off topic... Sorry.

Link to comment
Share on other sites

5 minutter siden, bardp skrev:

For meg betyr nå litt utvendig rust ikke så mye. De kr 3.900,- de forlanger for den er vel ikke mer en lyddemperen og kikkertmontarsen koster.

 

 

Hvis resten er greit, så er det vel bare å handle. Det kan jo godt hende du fint kan klare og fjerne det og

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dette svarer du best på selv. Våpen er svært slitesterke og varige, sammenlignet med nesten hva som helst ellers vi kjøper. Litt "overflatestruktur" gjør på ingen måte våpenet uegnet eller utrygt å bruke. Det positive er at en slik skjønnhetsfeil senker prisen. Dersom det ikke er viktig for deg, og status ved et blankt og moteriktig våpen er viktigere, kjøper du nytt. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...