Jump to content

Grs Berserk stokk til Howa 1500 LA ?


fredriko

Recommended Posts

Hei,

 

Tenkte jeg skulle spandere ny stokk på min Howa 1500 og har siklet lenge på GRS Berserk, samt jeg har holdt i den og synes den virker bra.

sitter å kikker litt på priser rundt om på div nettbutikker også ser jeg at det ikke er noen som har denne i Long Action, jeg har 30-06 og regner da med jeg trenger LA utgaven?

er det noen som vet om GRS produserer stokker til Howa i LA utgave? 😏

Link to comment
Share on other sites

12 timer siden, spindrift skrev:

Nei, de gjør nok ikke det. Komplett liste over «inlets» ligger på grsriflestocks.com. De lager til Howa LA i laminat, i allefall.

 

okei jeg kikket på sidene deres og det ser ut som lager synt stokkene til SA utelukkende.

 

noen som har andre gode forslag på syntetiske stokker som kan kjøpes i Norge? jeg har sett litt på Mcmillan også, men ser ikke ut som de er og få kjøpt i norge?

ser også at KKC lager til Howa LA, men de er kun i laminat, hvordan er vedlikeholdet på disse laminatstokkene?

Link to comment
Share on other sites

På 2.2.2019 den 22.36, Panzerhansen skrev:

Jeg har GRS hunter i laminat, er superfornøyd!!! 

Laminat er ganske vedlikeholdsfri, bruker å olje stokken lett hvis jeg har vært ute i snø og regn. Ellers trenger den ikke mye oppmerksomhet :-) 

 

okei hvis det ikke er så mye mer vedlikehold en dette så er det ikke noe problem  :)

er desse stokkene noe man kan montere selv slik som synt stokkene? eller må man sende den inn til bøssemaker for bedding etc ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bemerker bare at min Berserk-stokk profitterte veldig på bedding. Produsenten sier det ikke er nødvendig med Berserk-stokken, men det stemte ikke i mitt tilfelle (dvs, børsa holdt «grei jaktpresisjon» uten bedding, men den viste ikke potensialet sitt før den ble beddet; ca halvert gruppestørrelse på 100m). Ingen overraskelse det, akkurat. Veldig fornøyd med GRS!

Link to comment
Share on other sites

På ‎05‎.‎02‎.‎2019 den 21.25, spindrift skrev:

Bemerker bare at min Berserk-stokk profitterte veldig på bedding. Produsenten sier det ikke er nødvendig med Berserk-stokken, men det stemte ikke i mitt tilfelle (dvs, børsa holdt «grei jaktpresisjon» uten bedding, men den viste ikke potensialet sitt før den ble beddet; ca halvert gruppestørrelse på 100m). Ingen overraskelse det, akkurat. Veldig fornøyd med GRS!

 

okei, så det er kanskje likegreit å bestille time for bedding fra starten av høres det ut som :)

like greit å gjøre det skikkelig første gangen. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...