Jump to content

Marlin xt 22 lr quiet. Demperen ligger i kontakt med stokken


HÅVARD🐂🔫

Recommended Posts

Hei og velkommen på Kammeret Håvard:) Skyter du den inn med eller uten demperen på? Hvis du skyter inn uten demperen på og så tester med demper på så ligger nok forandringen som du antyder i at demperen er i kontakt med stokken. Da må du enten vurdere en ny demper som ikke tar borti stokken eller å modifisere stokken slik at det ikke lenger er kontakt mellom den og demperen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg slet også med dette etter at jeg byttet kikkertsikte. Prøvde både 22lr løpet og 22wmr løpet (CZ455) pga dette, men fikk treffpunkt endring nesten hver gang jeg var på skytebanen.

Kikkertsiktet gikk i retur da jeg har skutt mye med 22lr løpet tidligere, dog med annen kikkert. Fikk ingen treffpunktendringer da.

Jeg fikk så ny kikkert på garanti! 

Testet mye med den nye kikkerten for å være helt sikker på at det ikke var noe annet, og det viste seg at det var feil på den gamle kikkerten.

Så det løste seg for min del :)  

 

Men om quiet demperen ligger i kontakt med stokken, så er det nok der problemet ligger!

 

Edited by HanStig
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...