Jump to content

Våpenskap


MadsN

Recommended Posts

Har ingen erfaring med dette våpenskapet så skal ikke si ja eller nei til noe. 

 

Det eg kan si er at 90% av kammerets medlemmer antaglig har en erfaring. IKKE kjøp lite våpenskap.

Kjøp et som er dobbelt så stort som det du har tenkt, har hatt lite våpenskap og det er ikke morro å sette inn kostbar riflekikkert som går i bakveggen.

Samt når man først begynner med jakt og slikt så kommer det fort ett eller annet våpen som man ikke hadde helt tenkt fra første dag. 

Greit å ha litt å gå på.

Link to comment
Share on other sites

57 minutter siden, DocHolliday skrev:

Det eg kan si er at 90% av kammerets medlemmer antaglig har en erfaring. IKKE kjøp lite våpenskap.

Kjøp et som er dobbelt så stort som det du har tenkt, har hatt lite våpenskap og det er ikke morro å sette inn kostbar riflekikkert som går i bakveggen.

Samt når man først begynner med jakt og slikt så kommer det fort ett eller annet våpen som man ikke hadde helt tenkt fra første dag. 

Greit å ha litt å gå på.

 

Takk for svaret! Jeg er helt enig i din vurdering. Jeg sliter imidlertid med at skapet skal plasseres i kjelleren og trappa ned er trang og krunglete. Jeg håper derfor at jeg kan komme unna med et realtivt lett og lite skap men kommer til å styre unna de aller minste..

Edited by MadsN
Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, MadsN skrev:

Jeg sliter imidlertid med at skapet skal plasseres i kjelleren og trappa ned er trang og krunglete.

Kjøp eller lån deg en trappetralle, ikke bær ett våpenskap opp/ned trapper, det er helt unødvendig.

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, Wubbern skrev:

Husk at dør på skap kan avmonteres. De veier som regel fra 50 Kg og oppover (da kan du kjøpe større skap). 

Takk for godt innspill!

 

9 timer siden, Mix skrev:

Kjøp eller lån deg en trappetralle, ikke bær ett våpenskap opp/ned trapper, det er helt unødvendig.

Godt innspill dette også, takk!

Link to comment
Share on other sites

23 timer siden, MadsN skrev:

 

Takk for svaret! Jeg er helt enig i din vurdering. Jeg sliter imidlertid med at skapet skal plasseres i kjelleren og trappa ned er trang og krunglete. Jeg håper derfor at jeg kan komme unna med et realtivt lett og lite skap men kommer til å styre unna de aller minste..

 

 

skjønner hva du mener, Skal ha eit slikt eit opp i 2 etasje av huset, inn på soverommet.

https://www.jaktogfriluft.no/liberty-lib-co23-gng-brass-e-lock-5

 

Er ikke noe å bære på.

Link to comment
Share on other sites

På 20.1.2019 den 18.21, MadsN skrev:

Hei

 

Noen som har erfaring med PSSO SN/5 S5-1 våpenskap? Skal i første omgang bare kjøpe hagle men kommer til å ha minst en rifle med kikkert etter hvert. Er det plass til flere våpen med kikkert i tillegg til hagla?

 

Har skapet, du får nok plass til 1 hagle og 2-3 rifler litt avhengig av størrelsen på kikkerten. 

Har en av hver i det nå.

 

Henning

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...