Jump to content

Cz Shadow2 .22lr kit


Møringen

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hunters skal ha 4980,-DKK for denne. Uten dansk mva så koster den 3984,-DKK. Dette tilsvarer 5356,-NOK og kommer under 6000,-NOK grensen for 24-timers utenlandstur. Dersom du må momse den inn i Norge så er det ikke så mye å hente så vidt jeg kan se (6700,-NOK). Om ikke andre butikker ligger under hunters i pris.

Edited by ATnT
Link to comment
Share on other sites

Når du shopper hos Hunters så  fjerner de dansk mva så lenge det er søkt om eksport ut av landet. Du betaler ikke mva inn i Norge dersom du holder deg under 6000 kroners grensen og er utenlands i mer enn 24 timer. Sjekk regler på toll.no. Du må selvsagt stoppe på grensa og deklarere vekselsettet. Og du må selvsagt ha godkjente våpensøknad (som også gjelder som importpapirer)

Edited by ATnT
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 weeks later...
10 timer siden, Møringen skrev:

Joda, enig i det... men har lest mye rart om slike kit. Dette fungerte iallefall utmerket så langt. 

Evig eies kun et dårlig rykte... Mange gamle konverteringssett hadde nok ymse kvalitet, men de nye er nok rett så bra.

Takksamt at du deler egne erfaringer, og ikke bare videreformidler andres.

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, BC.Airn skrev:

Evig eies kun et dårlig rykte... Mange gamle konverteringssett hadde nok ymse kvalitet, men de nye er nok rett så bra.

Takksamt at du deler egne erfaringer, og ikke bare videreformidler andres.

 

Ja du har et poeng med rykte ja... 
På en god dag går 5 skudd i innertieren.

Har ikke satt pistolen i benk for å teste. 

IMG_6247.JPG

Link to comment
Share on other sites

Etter litt meir testing opplever eg en og annen patron som trenger to slag med hammeren for å gå av. 

 

Topshot er det som funger best foreløbig med ca 1/50, CCI Standard og SK standard var ganske ille med ca 10/50. Har original Hammerfjør i pistolen, men trur Shadow2 har 16lb som standard, mulig eg må opp i 20. 

1 av 50 er egentlig til å leve med så lenge det kun skal brukes til trening, men er det noen som har forska på hvilken .22 ammo som krever minst for å gå av?

Link to comment
Share on other sites

På 31.8.2019 den 21.50, Skjøttarstuggun skrev:

Vi har en billig Fiocchi som går lett av. Lettest av alle. Det er det mest positive jeg kan si om den. Bruker den på spesialrevolver. 

 

Testet med Fiocchi Sport og Soft i dag, 50 skudd av hver uten klikk.

I dag fekk jeg også avgårde 50 topshot uten klipp.

CCI standard derimot liker den ikke. 

 

Link to comment
Share on other sites

På 8.9.2019 den 22.36, Møringen skrev:

Kunne tenkt meg lyddemper på Kit. Noen som har tips til demper og smed som kan gjenge pipa og lage en liten adapter?

Kjøpte meg en b&t tiger 22lr demper, fikk xxl til å gjenge pipa og lage adapter. (Det ble litt større diameter på adapteren, enn jeg ønsket.) Men det funker utmerket, bortsett litt bakblås da.

 

Dette gjelder en sp01 med kadett 2 kit, i stål. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

På 15.9.2019 den 12.13, Vindvott skrev:

Kjøpte meg en b&t tiger 22lr demper, fikk xxl til å gjenge pipa og lage adapter. (Det ble litt større diameter på adapteren, enn jeg ønsket.) Men det funker utmerket, bortsett litt bakblås da.

 

Dette gjelder en sp01 med kadett 2 kit, i stål. 

Har du bilder av dette?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...