Jump to content

Er det mulig å søke om 2stk 9mm for førstegangsøkeren?


knutt

Recommended Posts

Du kan ha en liten 9mm til Spesialpistol og en vanlig 9mm til Grov/Militær. Førstnevnte vil du ikke kunne forvente pallplassering på konkurranse akkurat.

 

Ellers kan jeg nevne at det er ikke "maks 4 første gangen", men det er antallet du kan få ervervet til forskjellige program når du ikke har annet enn trening som aktivitet.

Link to comment
Share on other sites

Okay! Takk for svar.

 

 

22 timer siden, Rausheim skrev:

Ellers kan jeg nevne at det er ikke "maks 4 første gangen", men det er antallet du kan få ervervet til forskjellige program når du ikke har annet enn trening som aktivitet.

Så kan jeg ha en Glock 17 som spesialpistol og en CZ Shadow 2 som Grov/Militær? For det er de to jeg ser for meg. Men Shadowen kommer til å bli senere brukt til dynamisk. 

Edited by knutt
Link to comment
Share on other sites

Med den tiden saksbehandlingen tar så er det ikke noe problem, du har god tid.

 

1. Søk om to våpen i 9mm - forvent avslag

 

2. Skyt 10 skytinger. Det går fort.

 

3. Når du så har fått søknaden tilbake: Evt klag på avslag, evt rediger søknaden til reserve våpen.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du på död og liv vil ha Glock til spesialtfelt må du ned på G19- og G26-störrelse, dvs. compact og subcompact.

Fullsize som G17, 20, 21, 22 er for store. Compact som G19, 23, 32, 38 går akkurat hvis du fjerner litt gods på magasinet (skal du ha justerbare sikter (det bör du..)) må du ta enda mer av magasin og kanskje også grepet. Subcompact som G26, 27, 29, 36, 39 går rett nedi også med justerbare sikter.

 

Jeg skyter allerede dritdårlig med G19, jeg tror at å skyte med G26 som er endra mindre hadde fått meg til å skjemmes så mye at jeg hadde begynt å grine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...