Jump to content

Browning 1911-22?


lillejon

Recommended Posts

Heihei. Er d noen som har erfaring med dette våpenet her på berget. Såg på 1. Eksemplar som nordskog hadde med seg under sist felt NM på Oppdal, men fikk desverre ikke tid til å få prøvd den da jeg jobba som funksjoner hele uka. Hvordan er presisjon, driftssikkerhet, er den sær i matveien etc. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg sjekket den litt opp nå. Uten og ha sett nærmere inn på den colt 1911 eller Walther sin som er samme også ere vel en som har dukka opp med mauser logo på nå så ser den browning 1911-22 ut til og være noe nytt de har laget nå. 85% størrelse av en vanlig 1911 også er hele greia i aluminium. Den så litt artig ut faktisk. Men har ikke tafset på en og jeg blir nok helt sikkert skuffa om jeg noen gang tar på en men kan godt henne at den er noe bedre enn de andre 1911 22 som er på markedet. Men det skal ikke mye til da. Eneste 1911 jeg har hatt og har er les baer da.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er som alltid noen uten peiling som må svare på en slik tråd. Jeg har derimot litt kjennskap til våpenet det siktes til her. Dette er en direkte forminsket kopi av en full size 1911. Det vil si at alle deler innvendig er lik en vanlig 1911 bare mindre. Kan ikke sammenlignes med Colt 22 som nevnes tidligere i tråden. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...