Jump to content

Pcp fylling i nærheten av Nannestad


Simenmst

Recommended Posts

Hei! Jeg har kjøpt pcp rifle og pumpe men tanken er tom og ventilen på rifla stenger ikke slik at jeg får fyllt med pumpa.. trenger å fylle første gang fra tank slik at jeg senere kan benytte pumpe.. noen i Nannestad/Jessheim med luft som kan hjelpe med med en førstegangsfyllinh? 

Link to comment
Share on other sites

4 timer siden, Simenmst skrev:

Hei! Jeg har kjøpt pcp rifle og pumpe men tanken er tom og ventilen på rifla stenger ikke slik at jeg får fyllt med pumpa.. trenger å fylle første gang fra tank slik at jeg senere kan benytte pumpe.. noen i Nannestad/Jessheim med luft som kan hjelpe med med en førstegangsfyllinh? 

 

Høres ut som om noe er galt med ventilen din. At sjokkfylling fra flaske kan hjelpe er kanskje sant, men det skal ikke være sånn på et fungerende PCP-våpen,  men her prøver leverandøren å sno seg unna ansvaret sitt.

Dette er en reklamasjonssak.

Edited by evert
Link to comment
Share on other sites

Hadde håpet jeg kunne slippe å måtte sende det inn for så å vente på å få det tilbake, bare fordi de fyller på den fra tank i butikken og så står jeg der om noen mnd i samme situasjon.

 

Men nå har jegbedt om å få en returlapp for å sende den inn så får vi se! 

 

Noen som har erfaring med Hatsan riflene fra før? 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...