BBF97 Posted January 1, 2019 Share Posted January 1, 2019 Er det noen som vet hva som er forskjellen mellom: Edition - Black Edition og K95 Norway ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwi Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Norway utgaven ift Black Edition er et hakk ned på treverket samt at avtrekker er sort plast og ikke «gullfarget» samt låseblokk er blank og ikke «gullfarget». Norway kom vel også med rett klassisk stokk? Jeg har ei slik i alle fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
8x57IRS Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 (edited) "Black Edition" kommer i woodgrade 6, bayersk stokk, ibenholt i forskjefte, titannitrert låseblokk og avtrekker (gullfarvet). Blaser koffert og lærreim følger med. Mener denne ikke lenger er å få kjøpt som en standard modell men kan oppgraderes til fra "Edition"? "Norway edt" er vel med rett stokk i woodgrade 3 (tror jeg) og standard låseblokk/avtrekker. Jeg tror enkelte vil slite med å bruke åpne sikter på denne (har lest det i hvert fall) men gir naturligvis bedre kinnkontakt om man bruker kikkert. "Edition" er identisk med "Norway edt" men har bayersk stokk. Har selv førstnevnte i 3 kaliber og er godt fornøyd. Bilde av mi børse postet i en annen tråd. Edited January 2, 2019 by bback 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torf Posted January 2, 2019 Share Posted January 2, 2019 Er det plastikk avtrekker på K95? Jeg vet det virker men.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts