Jump to content

Stengning av 2G og 3G nettet


tussehaugen

Recommended Posts

Etter nyttår så fases GSM 900 og 1800 nettet ut hos både Telia og Telenor. Mange viltkamera blir ubrukeleg likeså min gamle gode 6310 med utandørs antenne som fram til no har vore alternativet til sattelittelefon...

Er på nippet til å handle ny bikkjepeiler men finner ingen  info om kva frekvenser som feks. Tracker kjører på og vil denne stenginga bli eit problem.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge jeg kan ringe med den gamle mobilen min så er jeg berget i skauen. 

«og da blir 3G-telefonen min ubrukelig?

Nei, du vil fortsatt kunne ringe med en 3G-telefon. Men samtalen vil da gå over det gamle 2G-nettet, som ikke overfører data eller støtter HD Voice. Det betyr mer støyete og mindre stabile samtaler. 

Du vil heller ikke kunne koble deg på internett med en mobil som kun støtter 3G etter stengingen i 2020.»

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det var det eg også lurte på jpsogs. Har lest litt og det er GSM 900 og 1800 båndet som blir borte. Min 6310 vil ikkje fungere når dei slår av nettet ei heller gsm tracker’n til bikkja frå ebay. Kjøpstips til telefon med antenneuttak mottaes med takk.

Ein annan ting er at låge frekvenser har lengre rekkevidde enn høge så sliter du med dekninga i dag så blir det i hverfall ikkje betre...

Edited by tussehaugen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...