Jump to content

Mye bra bøker


Vaquero

Recommended Posts

Jeg ser på eBay at det er en del bøker som frister.

Jeg var i en bruktbokhandel i København for et par år siden, da kom jeg over denne for en billig penge. Slike bøker illustrerer mange fine detaljer for en som (meg) som interesserer seg for våpen og utstyr, tid og hvor... 

Er det andre her som har noe å anbefale og som kan være tilgjengelig på markedet?

 

DSC02007.JPG

DSC02005.JPG

DSC02006.JPG

Link to comment
Share on other sites

Synd denne alltid er så j...a dyr:

https://www.abebooks.com/servlet/BookDetailsPL?bi=30125715597&searchurl=tn%3DThe%2Bbroad%2Barrow%26sortby%3D17%26an%3DIan%2Bskennerton

 

Problemet med e-bay, er at deres nye Global Shipping Program system legger inn moms og tollavgifter på bøker som skal sendes til norske kjøpere. Jeg klarer ikke å få dem til å forstå at bøker (importert til norsk privat forbruk) er fritatt for alle avgifter.

Edited by 32-40 Win.
Link to comment
Share on other sites

Bøkene til Hanevik er jo veldig bra, samme med Antonsens bok om AG-3.

 

Så har jeg ei kjekk bok om gamle våpen brukt i Norge, her er det mye fine bilder:

 

IMG_1012.JPG.4ca9bf888ea41ecf6ec509e7311813c0.JPG

 

Så har vi to bøker om utstyr brukt av motstandsbevegelsen og SOE:

IMG_1011.JPG.e8da147095b064cd8a4f0e064934101b.JPGIMG_1013.JPG.adecea33cfff8e4d64c90ef2e829e160.JPG

 

Har tidligere kjøpt mye bøker på qxl, men boikotter nå dette selskapet. Synd, for det selges mye fine bøker der.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...