Jump to content

Pnor

Recommended Posts

Hei.

 

Grunnet ny bosituasjon, og svært lite plass til å sette det "store" våpenskapet i leiligheten er jeg på utkikk etter et minst mulig våpenskap for oppbevaring av vitale deler.

Med "lite" mener jeg helst rundt 30x20x20 cm.

 

Vet noen av dere om dette finnes på markedet i Norge?

Jeg finner små skap i utlandet som er i samme serie som enkelte godkjente skap som selges i Norge, men det minste jeg finner i Norge er RAUFOSS SAFEHOUSE 14 som har mål L42xB25xD14 CM.

Sistnevnte er jeg til og med usikker på om fortsatt er i salg da jeg stort sett bare finner den større varianten.

 

Jeg er også klar over at et våpenskap aldri kan bli for stort, men behovet mitt nå er noe midlertidig, og det store skapet har jeg for øvrig på plass, dog ikke på "godkjent område".

 

Håper noen har noen gode tips. :D

 

 

Mvh

Pnor

Link to comment
Share on other sites

26 minutter siden, Pnor skrev:

 

Håper noen har noen gode tips. :D

 

Skaff deg større leilighet! 😂

Neida, fra spøk til revolverskap/pistolskap/våpenskap for vitale deler..
Jeg kan ikke huske å ha sett noe mindre enn Raufoss SafeHouse av FG-godkjente våpenskap her på markedet. 

Edited by MathiasH
Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Berbu skrev:

Ta kontakt med en safe butikk, finnes helt sikkert et nøkkelskap eller lignende med sikkerhetsklasse  høyere en kravet til våpenskap. 

Så lenge sikkerhetsklassen er tilsvarende våpenskap eller høyere er det godkjent.

 

Takk for svar.

 

Det var en god idé, jeg skal høre med noen safe-butikker.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...