Jump to content

RWS R903 krutt hvor?


slb

Recommended Posts

Jeg tror ikke det er noen i Norge som selger krutt merket RWS. Når jeg søker her på Kammeret.no finner jeg bare mange tråder om alternative landinger med de krutt-merkene som selges her hjemme. Mange ladeforslag med krutt fra Norma og Vihtavuori. Er det noen grunn til at du ikke kan bruke noen av disse?

Link to comment
Share on other sites

OK. Da er du jo kjent med andre krutt-typer som ligger i samme brennehastighet-område. Kanskje Vectan eller Lovex har noe i nærheten av samme brennehastighet?

 

Det er jo mange forretninger her hjemme, som selger tennhetter og ammo fra RWS, så det går jo ann å høre om noen vil ta inn RWS-krutt. Alltid morro med større utvalg.👍

Edited by 32-40 Win.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... jeg ser nå att det er Bofors som lager kruttet til RWS. Det er synd at Rhino kruttet ble borte, fordi Rhino RP 16 var tilsvarende RWS R903.

 

Kanskje noen har en dunk med Rhino RP 16 stående, som ikke brukes? 

 

Problemet med at det er ett Bofors-krutt er at Norma stikker kjepper i hjulene til norske aktører som prøver å importere annet enn Norma-merket Bofors-krutt. Norma liker ikke konkurranse på pris. Det var visst derfor Rhino-kruttet forsvant.😞

Edited by 32-40 Win.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...