Jump to content

RBNOR Long range blog. Est 2018


Berglid

Recommended Posts

Heisann. Eg har starta en ny Video blogg på YouTube. 

 

Bloggen kjem til å inneholde langholds skyting, jakt, trening, ekspedisjoner med Arctic Truck biler o.s.v. Dei to første episodene ligger ute nå. Har filma dette meget enkelt. Kom gjerne med ønske om kva dokke har lyst å sjå, ellers blir det forhåpentligvis en ny film kvar veke. Fra 1-10min pr film. 

 

Blir veldig glad om folk abonnerer på kanalen også. Om det er stor nokk interesse på kanalen og abonnementer så kjøper eg bedre kamera og lager bedre filmer. 

 

RBNOR står for Robin Berglid Norway. 

 

Har laga meg en liten plan for min egen del med kva eg skal lage, så her ser dokke kva som kjem framover. Mulig det blir endringer. 

Episoder: 

Episode 1: Bygging av bane.Bygging av bane

Episode 2: Gjennomgang av Sako TRG M-10 338LM Gjennomgang av Sako TRG M-10 338LM

Episode 3: Pussing av løp med militær pusserutine. Løpspuss med militær rutine

Episode 4: Innskyting, skyteteknikk liggende, logging. Kommer

Episode 5: BONUS, bilde visning fra Seljakt på Svalbard. Kommer

Episode 6: Nordvest Langholds klubb og banen vi jobber med. Kommer

Episode 7: Labradar. Kommer

Episode 8: Ladding av 338LM og hylseprepp. Kommer

Episode 9: ??

Episode 10: ???

 

 

Edited by Berglid
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Knall bra og Høy kvalitet👍 Nå er ikke jeg noen reser på lesing men om du vil ha noe konstruktiv tilbakemelding så  syns jeg teksten forsvinner for fort, blir mye pausing her i gården..

 

Inspirert  av THLR  sine filmer å det er ingen dårlig inspirasjon men det er skummelt å bli sammenlignet med han hele veien.. Men ser du har planer om film om bilen din å det kan nok være lurt å finne en egen linje som THLR ikke dekker.. Friluftliv/tur med rifla på ryggen kanskje..? Telt, Bål, fiske, mat på bålet osv. og selvfølgelig jakt som aldri blir feil men jævelig vanskelig😛

 

Ikke kritikk!! Bare tanker & ideer:) Topp med flere video bloggere å jeg kommer definetivt til å se filmene dine uansett👌

 

Aannerud

Edited by Aannerud
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • psAico changed the title to RBNOR Long range blog. Est 2018

Ja eg var litt usikker på om eg skal dra andre filmer enn skyting inn i bloggen? Eg har ein del film fra ekspedisjon til Marokko, Ukraina, Romania, mykje fra Island. Og ein del proffe filmer som andre har laga på tur med meg som eg har på andre kanaler som eg kanskje skal vurdere å laste opp i denne kanalen. 

 

Nå blir det berre super enkel filming til eg ser om det er interesse for dette før eg eventuelt bytter til eit bedre kamera o.s.v.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

På 2.12.2018 den 11.40, Berglid skrev:

Ja eg var litt usikker på om eg skal dra andre filmer enn skyting inn i bloggen? Eg har ein del film fra ekspedisjon til Marokko, Ukraina, Romania, mykje fra Island. Og ein del proffe filmer som andre har laga på tur med meg som eg har på andre kanaler som eg kanskje skal vurdere å laste opp i denne kanalen. 

 

Nå blir det berre super enkel filming til eg ser om det er interesse for dette før eg eventuelt bytter til eit bedre kamera o.s.v.

Du når et mye større publikum hvis du (også) viser "ekstrembiler" og ekspedisjoner. Kjører du både Hilux og Landcruiser?

Edited by Cruiser
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...