mario55 Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Sitter å sikler på en Browning x-bolt stainless med justerbar kolbeforhøyer. Noen som har erfaring med denne modellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddinge Posted November 26, 2018 Share Posted November 26, 2018 Er nå på min tredje x-bolt. Det hele startet med en medalion i 308, som jeg byttet inn i en nordic light black i 223. Å har nylig kjøpt ei rustfri i 375 H&H. Begge har jeg ettermontert kolbeforhøyeren på.. er godt fornøyd med x-bolt. det jeg liker spesielt godt er plasseringen av sikring, 60 grader hevarmsløft,magasinet og ikke minst stokken som ligger mange hakk over tikka syns jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norrøna Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Fantastiske bruksvåpen, har en NL i .308. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts