Jump to content

Fjellreven drev


Marius B

Recommended Posts

Lurer på ny jaktjakke, har hatt noe harkila gore tex, klattermusen bomull og ei swazi thar jakke som jakt jakke, men trenger ny. Var fast bestemt på å kjøpe meg ny swazi, men har begynt å se på fjellreven drev, noen som har erfaring med den? 

 

https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-drev-jakke/

Edited by psAico
endret web-adressen til klikkbar lenke
Link to comment
Share on other sites

kan ikke påberope meg erfaring med akkurat denne jakken, men har hatt flere bukser i g-1000. Min erfaring er at det er meget viktig og vokse disse produktene for å ikke bli våt. Har sittet en uke i pøs regn med harkila vector uten at den tok inn vann, samtidig som at den tørker veldig raskt.  Dette klarte ikke g-1000 stoffet. Men hvis man skal gå og bevege seg  mye uten ekstreme mengder nedbør så er fjellreven perfekt. En jakke er jo mer utsatt for å bli våt av regn,  men drev skal vel være tett på utsatte plasser. Så det kan godt hende det ikke blir noe problem. Rent visuelt syns jeg fjellreven er overlegent de fleste andre, men det er jo rent subjektivt og en mening som har liten praktisk betydning 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...