Jump to content

Rimelig 9mm (9x19) ammo


Wakdar

Recommended Posts

Bra pris i butikk. Beste prisen jeg har funnet på Magtech ellers er hos bmwear.no til 2051kr inkl frakt. Kjøpe 5000 skudd forrige uke til 1.75kr (Geco 124gr fmj) og nå håper jeg de kan levere tilsvarende priser på .44.

Dette var på gmax Tiller.

Edited by StefanR
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
På 10.10.2019 den 14.58, Viggo71 skrev:

Ett par spørsmål fra en fersk skytter.


1. Våpensøknaden er rett rundt hjørnet og valget av 9mm har falt på CZ Shadow 2. Ser at prisen på ammo ligger rundt 2,- ved kjøp av 1000 skudd fra de fleste produsenter - Geco, Fiocchi, S&B, Magtech og CCI.
Hvilken ammo anbefaler/fraråder forumet til Shadow'en?

 

Shadow spiser alt. Jeg har riktignok Shadow 1, men den er kjent for å være veldig ukresen.

 

Selv pleier jeg bestille de 250-bulk pakkene med S&B fra Jaktdepotet. 1000 skudd av gangen (4 pakker) så blir det rabatt til rundt 2kr skudd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Tar opp tråden litt og spør: Hva er grei billig 9mm ammo for tiden? Har akkurat fått svar fra våpenkontoret at 9mm er innvilget. (etter 12 uker) Ser at jaktdepotet har S&B og PMC til overkommelige priser etter dagens dollarkurs. Og noen har magtech til samme pris. Hva er greit og hva bør en styre unna?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
På 30.6.2020 den 0.23, Silhuett skrev:

Tar opp tråden litt og spør: Hva er grei billig 9mm ammo for tiden? Har akkurat fått svar fra våpenkontoret at 9mm er innvilget. (etter 12 uker) Ser at jaktdepotet har S&B og PMC til overkommelige priser etter dagens dollarkurs. Og noen har magtech til samme pris. Hva er greit og hva bør en styre unna?

 

Kommer vel litt an på pistolen. Min Shadow spiser alt som mulig, så jeg tenker ikke på mye annet enn pris. En skjelden gang kjøper jeg "dyr" ammo hvis jeg skal konkurrere.

 

Jeg kjøpte nettopp 1000 PMC fra jaktdepotet. De har pleid å ha sånne 250-bokser med S&B men det har gått tomt siden covid.

 

Magtech, som alt annet, går fint i Shadowen. Men deres .45ACP liker ikke 1911en min. Det gnistrer i kammeret og jammer rett som det er. Styrer derfor unna.

Link to comment
Share on other sites

On 7/15/2020 at 4:48 PM, AndersR said:

123 grains Fiocchi for 2 kr pr smell på XXL nå.

Ikke fullt så god som Geco 124 av "riktig" type, men funker godt nok til at jeg har skutt ca 20.000 av de og er godt fornøyd.

Rakk å kjøpe dem ja. Kjøpte først 500, så undersøkte jeg litt på nett om tilgjengelighet og pris, så jeg dro tilbake og kjøpte 1000 til... :-)  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Tror beste kjøpet i dag er kassesalget på S&B hos Oslo Skytesenter, 1000stk for 2395,-
Enkelte varehus hos XXL har fortsatt inne MaxxTech 9mm i både 115gr og 124gr, til henholdsvis 2,29kr/stk og 2,39kr/stk, men da hadde jeg uansett gått for S&B.. Fiocchi i alle slag er de i følge nettsiden utsolgt for både på nett og i alle varehus.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panther said:

Var innom Intersport for noen uker siden, GECO 124gr 9mm til 1,9kr pr smell ved kjøp av 5000 .

De hadde på lager eller var helt sikre på at de klarte å skaffe? Jeg forsøkte å få samme deal for noen måneder siden og da var det helt uaktuelt, det var ikke en gang sikkert at de klarte å skaffe 5000 til meg.

Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2021 at 1:00 PM, vass said:

De hadde på lager eller var helt sikre på at de klarte å skaffe? Jeg forsøkte å få samme deal for noen måneder siden og da var det helt uaktuelt, det var ikke en gang sikkert at de klarte å skaffe 5000 til meg.

På lager. Jeg kjøpte selv for bare ett par måneder siden, da var prisen 1,80

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...