arn m Posted September 10, 2018 Posted September 10, 2018 Driv å lukter på ei ny børse. Noen som har erfaring med Lynx? Relativt sjelden i landet ser det ut som. Lynxrifles.fi
kåre-kanon Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Hadde en Lynx Target i 6,5x55. Fantastisk rifle med ett spesielt rett trekkersystem. Utrolig bra presisjon, anger på at jeg solgte den.
T3 Varmint Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Løp fra Lothar Walther og avtrekk som er justerbart i både vekt og plassering. Likte stokken på target-utgaven. novasport.no stå oppført som norsk forhandler. Kunne vert artig å vist prisen på disse riflene.
arn m Posted September 16, 2018 Author Posted September 16, 2018 Blei td15 i 6,5x55 synt. Er vel billigste utgave. Står 32900,- på kofferten.
Jegermeistern Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 7 minutter siden, T3 Varmint skrev: novasport.no stå oppført som norsk forhandler. Du må nok skaffe deg nye briller! Norway Nava Sport Aswww.navasport.no
Ei tohi varjata Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Skulle jeg først kjøpt en Lynx kan du ta pokker på at det hadde blitt Target og ikke en halvveis anonym Strasser-jaktrifle-lookalike.. Det var en eller annen type i en av langholdsgruppene på fjasboka som hadde en slik, i 6,5x55 om jeg ikke husker helt feil. Han var ganske fornøyd med rifla, etter husken var den noe så j. presis. Alexander/Aleksander et-eller-annet. 1
spindrift Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Gratulerer med en flott og spennende rifle, @arn m Skriv gjerne noen ord om rifla etterhvert som du har fått testet den litt. Lykke til!
Sku Posted February 14, 2020 Posted February 14, 2020 Noen som har en Lynx XO og kan si noe om den ? Finner ikke mye på nettet
judas Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Hadde gleden av å eie en lynx Target. ja, hva skal en si? Rå børse, fanstatisk presisjon, super stokk, fantastisk avtrekk. ja på alle måter en super konstruksjon. Idiotsikker retttrekker, gjennomgående bolt gjennom låsekasse/bolt Min gamle Taget er nå i nevnte Alexander sitt eie og tror han er storfornøyd.
Skjøttarstuggun Posted February 17, 2020 Posted February 17, 2020 Hvordan er det med magasin til Lynx Target? Kapasitet? Går det raskt å skifte? Tenker på kikkertklassen i DFS.
arn m Posted February 17, 2020 Author Posted February 17, 2020 23 minutter siden, Skjøttarstuggun skrev: Hvordan er det med magasin til Lynx Target? Kapasitet? Går det raskt å skifte? Tenker på kikkertklassen i DFS. Usikker på Target, på td-15 har eg 3 og 5 skudds magasin, litt knotete å bytte (liten og hard låseknapp), men trur det har kommet forbedret utgave.
judas Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Jeg hadde 5 skudds magasin, usikker på hvilke andre muligheter du har. jeg opplevde noen ganger at magasinet datt ut under skyting, men dette skal være løst på nyere modeller
Recommended Posts