skjervagutt Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Er det noen som kjenner til børsemaker i Møre & Romsdal?
slb Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Sannes Våpen og ammunisjon i Åndalsnes. Dyktig kar. slb
Tord Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 21 minutes ago, slb said: Sannes Våpen og ammunisjon i Åndalsnes. Avviklet. 1
AsgeirK Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Ikke avviklet, men sønnen har tatt over. Har ikke erfaring med han da
Tord Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Det var jo veldig bra i det hele. Takk for info.
seawolf Posted September 3, 2018 Posted September 3, 2018 Jeg vet ikke hvor aktiv Ola Gujord er for tida. Så vidt jeg vet er han lærer i mekaniske fag, så børsemakerjobben er kanskje bare hobby. Uansett, Ola er kanskje den beste vi har på våre kanter.
Chiefen.v-2 Posted September 4, 2018 Posted September 4, 2018 Avtal jobb, pris og tid med Rafdal, pakk pent inn, send avsted, vent avtalt tid, motta faktura og pakke. Rafdal og MagnumHansen er de eneste jeg vet av som har skjønt dette med kalender og avtalt tid..... 4
MAGNUMFREAK Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 sannes våpen er ikke avviklet og sønnen har ikke tatt over, sannes er borte, og sønnen driver midlertidig, til alt er solgt ut,sist jeg kjørte forbi, sto det midlertidig stengt på døra
MAGNUMFREAK Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 der skal vere en som heter nisi eller nisji, husker ikke helt, men han tar hvist på seg litt oppdrag
G.Larson Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 41 minutter siden, MAGNUMFREAK skrev: der skal vere en som heter nisi Men han hører ikke til i M&R. 1
MAGNUMFREAK Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 1 time siden, G.Larson skrev: Men han hører ikke til i M&R. hvor er det han holder til, ? lesja ?
Chiefen.v-2 Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 3 timer siden, MAGNUMFREAK skrev: hvor er det han holder til, ? lesja ? Gransherad. 1
Chiefen.v-2 Posted September 8, 2018 Posted September 8, 2018 Nisi holder også avtalt pris og tid men usikker på om han fortsatt driver? Fra nyere steinalder (altså før internett) har jeg veldig god erfaring med Håvard Sønju i Skotselv, men igjen-aner ikke om han fortsatt holder på. På Averøy finnes Kjell Sundsøy, pent arbeid levert til rett tid og pris. 1
blaff Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 (edited) Nisi avviklet tidligere i år pga alder mener jeg å huske Edited September 9, 2018 by blaff Feilskriving
Ei tohi varjata Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 Ja, han har solgt ut div. verktøy og våpen.
Olesøn Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 Tror det ja. Jeg rakk å få to løp til Saueren, og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte flere...
Longshot Posted September 9, 2018 Posted September 9, 2018 On 9/3/2018 at 10:01 PM, AsgeirK said: Ikke avviklet, men sønnen har tatt over. Har ikke erfaring med han da Sønnen skal drive ut måneden. Nedlegges snart. Dessverre.
skjervagutt Posted September 11, 2018 Author Posted September 11, 2018 Hei alle, takk for svar. Jeg kjenner til saken med Sannes.... Litt av bakgrunnen for spørsmålet mitt er at jeg ser behovet for Børsemaker i fylket, samt at jeg er i gang med en mulig overtakelse av en bedrift hvor det er stor sjans for at jeg ønsker å knytte til meg en Børsemaker. Dette er på Sunnmøre, så dersom noen har tips til en Børsemaker som er villig til å flytte på seg og være med å starte/flytte sitt eget verksted, så ønsker jeg å komme i kontakt. Det er utvilsomt ett marked for en Børsemaker her i området. 2
aannddrreeaass Posted September 11, 2018 Posted September 11, 2018 Kva er det som har skjedd med sannes?
G.Larson Posted September 11, 2018 Posted September 11, 2018 På 8.9.2018 den 13.24, MAGNUMFREAK skrev: sannes våpen er ikke avviklet og sønnen har ikke tatt over, sannes er borte, og sønnen driver midlertidig, til alt er solgt ut,sist jeg kjørte forbi, sto det midlertidig stengt på døra Det står lenger opp i tråden.
Sør-jeger Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 Skjervagutt: Hvor på Sunnmøre ser du for deg å begynne?
Recommended Posts