Jump to content

jule treff på sørlandet. 2010?


Ole_Netland

Recommended Posts

fortsetter å bruke den gamle tråden her...

 

tenker litt høyt her nå, vi har ett par alternativer...

 

1, bestill bord til en passe gjeng på resturant eller tilsvarenede en kveld en hverdag.

 

2, bestill bord til en passe gjeng på en resurant eller tilsvarende en fredag eller lørdag kveld så det blir litt greiere for de som vil ha en øl eller ti.

 

3, garasje/leie lokale for et realt fylleslag med mye drikke og mindre mat.

 

vet ikke om noen har noen sterke ønsker her, og dersom det skal være en eller annen variant av alternativ 3 så fint om du har eller vet om passe sted å være.

dersom ikke noen har noe sterke ønsker og god plan på gjennomføreing så er jeg vel mest for alternativ 1 etter som at det ikke er så mange helger å ta av. og ser for meg at dette må skje siste halvdel av november, ukedag onsdag 25 nov eller helga før om det skal være helg, klart, helg kan ha sine fordeler med tanke på folk som kanskje har litt vei å kjøre.. ser og for meg at det kan være passe å legge dette til Lillesand da det dekker ett stort område og er greit å komme til og fra på E18. men klart kan det være andre steder enn Lillesand dersom noen har ett egnet sted.

 

litt greit å vite hva folk kan ønske før jeg begynner å undersøke med noe passe sted å ha det.

 

håper at vi kan få bestemt noe i løpet av kort tid så folk kan få satt av kvelden til sosialt samvær...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jula nærmer seg med stormskritt nå folkens, skal vi ha ett juletreff i sør i år og? siste to åra har vi jo hatt dette tett opp under jul men da har det vært mange som ikke kan pga innspurt på jakta og famile.

 

så i år flytter vi det litt. mitt forslag er da ondag 25 november på Sanden mat & vinhus i Lillesand ved å legge det til lillesand fremfor kristiansand så vil vi inkludere flere av kammerets brukere og med den nye veien er det jo kort vei for veldig mange.

 

dersom noen har andre forslag bør disse komme ganske fort..

 

fint om du melder deg på her i denne tråden så jeg vet ca hvor mange som kommer, greit når jeg skal bestille plass. hør gjerne med andre som ikke er med på kammeret men som burde vært det (rekrutere nye brukere). spre det gjerne på pm til folk du kjenner at de bør ta en kikk på denne tråden så vi får samlet flest mulig.

Link to comment
Share on other sites

Må nok takke nei jeg. Har eksamen 26nov så kvelden tilbringes nok i bøkene.

tull og tøys... kan du det ikke da så lærer du det ikke den kvelden om du blir hjemme å leser... da er det bedre å komme seg ut å koble av fra bøker og lesing så hodet er klart for en ny økt med kjedelige ting (eksamen fesk ) neste dag.

Link to comment
Share on other sites

Muligens jeg kan bli med. altså foreløpig ja..

 

Jeg skal under kniven den 19/11.. og blir kanskje sykmeldt ei ukes tid eller noe.

Noen som vet forresten?

Skal inn å fjerne ei binyre (ikke bi-turbo hehe).. de skal blåse opp magen og kappe den ut.

Men har ikke fått noe info om hvor lenge en blir sykmeldt etter en slik sak.

Link to comment
Share on other sites

Muligens jeg kan bli med. altså foreløpig ja..

 

Jeg skal under kniven den 19/11.. og blir kanskje sykmeldt ei ukes tid eller noe.

Noen som vet forresten?

Skal inn å fjerne ei binyre (ikke bi-turbo hehe).. de skal blåse opp magen og kappe den ut.

Men har ikke fått noe info om hvor lenge en blir sykmeldt etter en slik sak.

 

Er vel få som overlever det inngrepet der... Nei det går sikkert veldig fint, men det høres ikke noe godt ut..

 

Guffen

Link to comment
Share on other sites

da folkens, da har jeg snakket med Sanden mat og vinhus i Lillesand. vi har nå fått eget rom der var fint plass til 40-50 pers så det er god plass. vi har plass der fra kl 18 og ut over.

 

ang mat så i steden for å bestille en felles meny ( litt vanskelig når enn ikke vet hvor mange som kommer og om alle komme på samme tid) så er avtalen der at hver og en bestiller det vi har lyst på når vi kommer der. dette gjelder både mat og drikke.

 

 

masse parkeringsplass i lillesand. og for de som er litt mer kjent så ligger dette i andre etasje over jernia/kiwi

 

dersom dere ser på linken under så er sanden mat og vinhus den røde nåla, mens den grønne nåla er en stor parkeringsplass.

 

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6456582.8075%26lon%3D463455.92608%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z0GQUUJT%26offset%3D0%26userLon%3D463449.51738618494%26userLat%3D6456501.630712664%26tab%3Dyellow

 

 

så da igjen, onsdag 25 november kl 18 på sanden mat og vinhus i Lillesand

Link to comment
Share on other sites

for folk som sitter på gjerdet og ikke vet helt om de skal, så ingen fare, det er inne noe krav at du må melde deg på i god tid, og heller ikke at du må være der kl 18, vi er jo uansett en gjeng som kommer, og om du vil stikke innom så er det bare morro det.

har fått signaler fra flere som kan ha lyst å ta turen ned men som ikke vet sikkert. så ta gjerne en tur selv om du ikke er påmeldt.

Link to comment
Share on other sites

for folk som sitter på gjerdet og ikke vet helt om de skal, så ingen fare, det er inne noe krav at du må melde deg på i god tid, og heller ikke at du må være der kl 18, vi er jo uansett en gjeng som kommer, og om du vil stikke innom så er det bare morro det.

har fått signaler fra flere som kan ha lyst å ta turen ned men som ikke vet sikkert. så ta gjerne en tur selv om du ikke er påmeldt.

Link to comment
Share on other sites

vel godt folk.

ett par dager igjen så sitter vi samlet rundt bordet og forteller jaktskrøner..

 

var nede på resturanten i dag, ser ut å være et perfekt sted for en slik samling, vi har fått ett lokale med plass til 40-50 stk, meyen var variert med alt fra pizza og andre småretter til gode norske middagretter av både kjøtt og fisk. de har og dagens rett på onsdag som er stekt flesk.

 

hver og en bare bestiller det han har lyst på av mat og drikke.

 

vi har lokale fra kl 18 og jeg kommer sikkert til å være der litt før.. egentlig så stenger de kl 22, men han sa noe i dag om at det nok ikke var noe hinder om vi ble sittende lengre.

 

veibeskrivelse har jo kommet tidligere i tråden, men tar en kort beskrivelse igjen, går ut fra de fleste finner Lillesand og kommer seg ned i sentrum der, midt i byen så ligger Kiwi og jernia, i andre etasjen her ligger "sanden mat og vinhus" inngang samme som kiwi ( kiwi har to innganger, dersom det ikke er trapp og skilt opp der du kommer inn er det nok andre inngangen).

 

 

dersom det er noe du lurer på så kan du ringe eller sende sms på 95961132 så skal jeg prøve å hjelpe.

 

 

 

for de av dere som har sittet på gjerdet og ikke sakt om dere kommer eller ikke, så fortvil ikke, det er bare å møte opp, ingen krav til påmelding.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

da er jakta i full gang og det går skremmende fort mot jul...

skulle vi prøvd på å fått til en samling i år og? vi har jo hatt slik samling de siste årene nå, og sist la vi det en kveld midt i uka i god tid før julestresset.

hva tenker dere om i år? prøve å få til en løsning som flest mulig kan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...