Jump to content

jule treff på sørlandet. 2010?


Ole_Netland

Recommended Posts

da er jakta i full gang og det går skremmende fort mot jul...

skulle vi prøvd på å fått til en samling i år og? vi har jo hatt slik samling de siste årene nå, og sist la vi det en kveld midt i uka i god tid før julestresset.

hva tenker dere om i år? prøve å få til en løsning som flest mulig kan...

 

Jula nærmer seg med stormskritt nå folkens, skal vi ha ett juletreff i sør i år og? siste to åra har vi jo hatt dette tett opp under jul men da har det vært mange som ikke kan pga innspurt på jakta og famile.

 

så i år flytter vi det litt. mitt forslag er da ondag 25 november på Sanden mat & vinhus i Lillesand ved å legge det til lillesand fremfor kristiansand så vil vi inkludere flere av kammerets brukere og med den nye veien er det jo kort vei for veldig mange.

 

dersom noen har andre forslag bør disse komme ganske fort..

 

fint om du melder deg på her i denne tråden så jeg vet ca hvor mange som kommer, greit når jeg skal bestille plass. hør gjerne med andre som ikke er med på kammeret men som burde vært det (rekrutere nye brukere). spre det gjerne på pm til folk du kjenner at de bør ta en kikk på denne tråden så vi får samlet flest mulig.

 

 

 

så langt har følgende sakt at de kommer:

 

Ole_Netland

Kjetil-A

MM

Ulven ( hvis ikke operasjonen går helt galt da)

TRG-22

Morten ( som synes det er veldig vanskelig å få registrert ser heg)

TheDane

Fudge

Makkieboy

 

Håper flere kommer til...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

OLE!!!! NEEEEI 22 desember går ikke :cry: Skal jobbe på dagen og på kvelden forsvinner vi oppover til drammen til svigers.

 

Hva med lørdag 20? Da jobber jeg til 18... :mrgreen: (Skal jobbe søndag 21 også, men det er jo bare å være minimal på alkoholen på lørdagen :lol: )

 

hvis vi skal ta hensyn til alle her så går ikke dette..... datoen er satt til 22 des. flyttet en dag fra i fjor for å fange opp de som reiser bort for jula 23 des....

 

 

men ser jo at vi må velge mellom deg og Vetlus, så da er det jo sånt sett ett fett hvilken dag, får jo ikke begge med uansett.....hehe :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

OLE!!!! NEEEEI 22 desember går ikke :cry: Skal jobbe på dagen og på kvelden forsvinner vi oppover til drammen til svigers.

 

Hva med lørdag 20? Da jobber jeg til 18... :mrgreen: (Skal jobbe søndag 21 også, men det er jo bare å være minimal på alkoholen på lørdagen :lol: )

 

hvis vi skal ta hensyn til alle her så går ikke dette..... datoen er satt til 22 des. flyttet en dag fra i fjor for å fange opp de som reiser bort for jula 23 des....

 

 

men ser jo at vi må velge mellom deg og Vetlus, så da er det jo sånt sett ett fett hvilken dag, får jo ikke begge med uansett.....hehe :mrgreen:

 

Okai, kjipt! Får ta det en neste jul da :lol:

Link to comment
Share on other sites

VeT|Us

 

Trodde du hadde forsvunnet under 24 paller med Satan? :wink:

 

K

 

 

Sluttet i den drittjobben og ble student,

så nå har jeg forsvunnet under 24 bøker istedet :)

 

Hvordan blir det å bare være en vanlig arbeider igjen på Chlas i jula? Nå må du jop tilogmed begynner å gjøre noe :lol:

Link to comment
Share on other sites

ja, vet det er inspurten på jakta, skal nok selv jakte både 22 og 23 des, men hva passer vel bedre i jakta enn å treffe likesinnede og snakke jakt en kveld fremfor julemas og gnål om vi har husket alle gavene og slikt. men dette er jo på kvelden, vi har ikke satt noe kl, men det kan vi jo ta når det nærmer seg..

 

 

 

Kan Makkieboy bli med????

og ja, selv du kan bli med :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

hmmm hvor lang tid tar det med tog fra Drammen og ner der da??MÅ jakte den 22 men er ikke fremmed for og ev ta ett 4-spill på toget ned...er det ikke ca 5 timer med en og annen sau i plogen?? mener og huske det fra jeg var i garden :roll::roll:

4 timer. Men skal du ta toget 8 timer for å være med å ta en øl? :shock:

Det var jo akkurat Kammertreff i Oslo, med 3 oppmøtte :

Link to comment
Share on other sites

hmmm hvor lang tid tar det med tog fra Drammen og ner der da??MÅ jakte den 22 men er ikke fremmed for og ev ta ett 4-spill på toget ned...er det ikke ca 5 timer med en og annen sau i plogen?? mener og huske det fra jeg var i garden :roll::roll:

4 timer. Men skal du ta toget 8 timer for å være med å ta en øl? :shock:

Det var jo akkurat Kammertreff i Oslo, med 3 oppmøtte :

 

 

bare EN øl???? nei vettu hva det gidder jeg ikke.sist jeg var der nede var det vill festing med sørlandsjenter!!! :roll::oops:

 

 

HVA HAR SKJEDD MED DET BLIDE SØRLANDET :|:|

Vel, jeg vet ikke riktig når du har festet på Sørlandet, men jeg vil anta at det IKKE var på en mandag, rett før jul... Jeg tipper at du finner omtrent 11 sørlandsjenter på byen den dagen. Sjansen for at det er villskap blant de 11 tipper jeg er rimelig liten... :wink: Det er nok heller ikke så mange som hiver innpå mange øl mandagskvelden, med mindre du slumper borti studenter som er hjemme til jul og har penger igjen på studielånet. Det Ole Netland har invitert til er en hyggelig førjulssamling, ikke juleblot

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
det ryktes at Rio har stengt for tiden, så tenker vi får flytte oss til Peppes.... og vi sier vel kl 19? eller skulle vi sakt kl 18 så trenger det ikke bli så seint med tanke på at vel noen har litt og kjøre og alle skal på jakt neste dag?

 

Hei:-)

 

Da blir det Peppes?

Link to comment
Share on other sites

det ryktes at Rio har stengt for tiden, så tenker vi får flytte oss til Peppes.... og vi sier vel kl 19? eller skulle vi sakt kl 18 så trenger det ikke bli så seint med tanke på at vel noen har litt og kjøre og alle skal på jakt neste dag?

 

Peppes er ok blir det da 18 eller 19 ?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

hei godt folk i sør....

 

Skal vi prøve oss på ett lite juletreff i år og? og så legge det litt tidlig i desember så det ikke blir konflikt med inspurten på jakta?

 

hva med å legge det til Lillesand? med den nye veien er det kort for alle og vi kan dekke ett strørre område...

 

hvordan er det for deres del, må det være ei helg? ser for meg at for de fleste kan familien legge beslag på helger i desember ( og sikkert noen julebord og)...

 

kom med forslag for hvor og når juletreffet for 2009 bør være.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...