Jump to content
Sign in to follow this  
Bronx

The Big 5 nettbutikk

Recommended Posts

Er det noen som har erfaringer med nettbutikken til Big 5?

Bestillte en riflestokk derfra sammen med et par linsebeskyttere og diverse annet småtteri. Forhåndsbetalte med Vipps. 

Fått bekreftelse på motatt bestilling og betaling. Dette er nå over to uker siden og ordren ligger fremdeles som merket "motatt ikke sendt" på siden deres.

Har sendt mail med spørsmål om når jeg kan forvente at pakka sendes, men denne besvares ikke. Telefon besvares heller ikke.

Kan selvfølgelig være at noe i bestillingen ikke er på lager, men det hadde vært greit for meg å få beskjed om hvor lang ventetid jeg må påregne....

Hvordan er deres erfaringer med dem? er dette vankig praksis?

Jeg har bare en ordre hos dem, men ingen respons på email låter kjent....

Jeg fikk varene etter en måneds tid, men siden jeg hadde bestilt i oppkrav så stresset jeg ikke så mye med den biten.

Tviler på jeg bestiller noe derfra med mindre de er det eneste i Norge som har varen og da blir det i oppkrav. 

Handla med dei før.

Ingen respons, handla på oppkrav, fekk plutselig berre pakken. 

Elendig innpakning, så det var skade på innholdet. ingen som tok telefonen, eller svarte på mail. så eg gav berre opp. det er eit par år si, men ser ikkje ut til at dei er blitt bedre.

Forøvrig ganske vanlig blant våpenforretninger og børsemakera å ikkje svare eller følge opp kundekontakt.

Er det tidligere eiere og ansatte hos Wingevåpen som har startet dette firmaet eller? Høres veldig ut som Winge før ;) Skal være bedre der nå sies det, men har jeg fått en dårlig erfaring fra noen så tar det ofte ei stund før jeg handler der igjen.....