Jump to content

Pete Safaris


sako.

Recommended Posts

Jeg vil tro det er snakk om Danske kroner, så du kan legge på 25%  (?)   det prisen de operer på trofeer er samme som jeg betaler i ZAR (rand) .. og den er 0,60.- til NOK

 

Jeg får en Sør afrikaner opp til Norge  i Oktober, du kan jo ta en prat med han når han er her, du får helt sikkert ett kjempetilbud av han.. jeg var på farmen i Mai,  det var absolutt en camp på øverste hylle,  Groenvley safaris  v/ Ruandro Kleynhans  E-mail; ruandrokleynhans2@gmail.com 

De har en svæææer farm, mye dyr, gode trofeer, og ikke minst han er pålitelig 

 

Prismessig var dette gunstig, kommer jo selvfølgelig på om du er alene eller reiser med flere.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det er priser i Danske kroner ja. Lett å bli "lurt", for Danske krona er sterk.....(kanskje riktigere å si NOK er svak)

Jeg lurer på om ikke  jeg like gjerne reiser på "culling hunt", har ikke plass til all verdens av trofeer, og det reduserer kostnaden betraktelig.

Blir det rimeligere å reise flere i følge? De fleste oppgir jo pris pr pers, ev to med felles PH.... Går kanskje an å deale totalpris....

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok en tur med han i April. En opplevelse for livet!

 

Vær tydelig på hva du vil jakte og hvordan så ordner de resten 😊

 

De har tilgang på enorme områder, så gåing blir det uansett om du vil ha High-fence, Low-fence eller No-Fence. 

 

Billigste outfitter jeg fant i RSA, og nok dyr i Eastern Cape!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 timer siden, Wintel skrev:

Når tenker du å dra? Hva vil du jakte og hvordan? Hvor i landet holder du til?

Blir det tur, tenker jeg nok mai. Pinsen kanskje?? Hva vet jeg ikke. Drømmen er bøffel, men lommeboka tillater ikke det. Blir planes game, vortesvin, ikke fremmed for culling. Ønsker meg egentlig bare tilbake til afrika på jakt. Kommer veldig an på på jeg får reie alene, eller om fam skal være med. .... Bor i Sarpsborg.

Link to comment
Share on other sites

Vurderer ny tur til påske neste år. 5-7 dager er perfekt, men kjedelig for familien selv om det finnes endel sightseeing - det jaktes fra før solen står opp til skytelyset forsvinner...

 

Pass på at Comair ikke operere noen flystrekk - de har totalforbud mot våpen i baggasjen (og BA bruker gjerne Comair i RSA!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...