Jump to content

Stokk til Ruger 10/22


omega

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Heisan!

 

Lurer på om noen kan svare på om det vil være mulig å få importert Archangel til Rugern? http://www.archangelmanufacturing.com/Product_Information.html.

Bajonetten kan de dog få beholde for min del :D

Regner med at man blir nødt til å bytte kolben for å få lov til å bruke denne; er usikker på totallengden med dette kittet.

Tungvint å måtte importere men jeg finner ingen i Norge som fører Archangel, og Nordic-kittet er rett og slett for dyrt.

 

Takker for svar!

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Jeg har en veldig "god" Houge Synt stokk på Ruger'n min. Har funger bra i noen tusen skudd nå. MEN... I sommer oppdaget jeg at det nå er vanskelig å få ut magasinene. Når jeg trykker på magasinutløseren kommer ikke magasinet ut. Jeg må trekke tilbake sluttstykket og "klemme" magasinet ut. Kan en stokk virkelig endre form slik at magasinet blir klemt ??

Link to comment
Share on other sites

de passer "alle" som på de fleste amerikanske våpen. bare å unngå hypersnipertacticaladjustable i høvve og rævva stokker så skal de fungere fint om du skyter links. det er bare at sluttstykket blir på "feil" side. men det problemet får du jo uansett.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei

 

Har lyst til og oppgradere Ruger'n med ny stokk :) Har sett på mange men de som jeg liker passer som regel bare til børser med tjukkt løp, har standar løp selv, med demper... Noen som kan anbefale en stokk med standar løp?

 

Har sett litt på fajen men som sagt bare tjukke løp...Eller? :oops:

OG

Blackhawk Axiom R/Fhttp://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/links/link.jsp?id=0065882229754a&type=product&cmCat=SEARCH_all&returnPage=search-results1.jsp&Ntk=Products&QueryText=blackhawk&sort=all&Go.y=0&_D%3AhasJS=+&N=0&Nty=1&hasJS=true&_DARGS=%2Fcabelas%2Fen%2Fcommon%2Fsearch%2Fsearch-box.jsp.form23&Go.x=0&_dyncharset=ISO-8859-1

 

men er redd den siste kanskje vil se litt "spinkel" å klønete ut me standar løp...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...