Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har ikke handlet stokk enda, men venter på en god deal på GRS berserk eller bifrost :)

om det bare er å smøre seg med tålmodighet å file forsiktig så skal d da gå greit :)

Posted

Er en rem 700 ADL jeg har så har vurdert å bare kjøpe en MDT lss XL istedenfor og da, men vet ikke hvor egnet det er for jakt ..

Posted

På de stokkene skal du ikke trenge å file noe så lenge det er kort kasse.

MDT LSS XL er ikke så ille egentlig, men kan jo være litt knot med pistolgrep på jakt.

Like mye drop-in på det og andre stokker.

Ellers er denne stokken veldig god synes jeg, bedre grep og mye stivere enn de originale (ikke min).

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=123803310

Ikke lenge siden det var et par McMillan stokker til salgs veldig billig, det er sjelden feil!

Posted

Se på KRG Bravo hos Vertebrae. Alt i ett i fin ergonomisk design for en billig penge.

Skulle jeg ha et skjefte med AICS magasiner til en Tikka eller Remington hadde Bravo vært mitt valg uansett pris pga design og grep.

• Like 2
Posted

Den var ikke dum 😀 og den er jo mye billigere enn grs og mdt ender opp på :D takk for tipset !

Ganske lik sako trg skjeftet synest jeg ?:)

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Bestilte en KRG Bravo og ett MDT polymer magasin :) håper det kommer før oppskytinga i august

👌

Fikk mail om att det er 3-4 mnd leveringstid .. :(

Edited by AsgeirK
  • 1 month later...
Posted

Skal sende børsa til kapping og gjenging til rafdal, vet du hvor langt forskjeftet er Torf? (Har ikke fått stokken enda) og er usikker på hvor kort jeg kan kappe om jeg vil ha en demper med bakkamer 🤔

• 1 month later...