Jump to content

SeeAll sigth, Noen som har erfaringer med disse?


22.Wmr

Recommended Posts

Har lett litt etter ett godt alternativ til siktemidler på min 597magnum. Tanken er og ha en så lett og liten børse som mulig da denne blir med i sekken under det meste av småviltjakt jeg driver med.

enten det er på fjellet etter rype og hare, større fugler i skogen, revejakt med støvern og sist men ikke minst og ha ei lita børse å stikke ned i steinura og avslutte minkjakten. Kikkert utgår da denne børsa tidvis blir utsatt for strenge forhold og fordi jeg vil ha den så liten og lett som mulig. Rødpunkt ol går jo på strøm og blir vel tomt for slikt før eller siden, og gjerne når det passer dårligst. Derfor var det vel bare åpne sikter igjen tenkte jeg, men i søken etter slikt kom jeg over disse seeall open sight. Klarte ikke å dy meg så det ble bestilt ett.. 

 

Er det noen som har testet disse her på kammeret?

 

 

https://seeallopensight.com

Link to comment
Share on other sites

Ville heller gått for noe veltestet, jaktdiopter eller ghost ring. Men for små mål skyter du deg (pun intended) veldig i foten ift å bruke en liten Leupold 2-7x33 feks. Herjer du såpass med børsa at du ødelegger kikkert rett som det er, tror jeg ikke en 597 varer særlig lenge.

Link to comment
Share on other sites

Har brukt diverse kikkerter på denne i flere år nå, det er først og fremst hendigheten i ei børse uten kikkert som gjør att jeg ønsker å gå denne veien, samt å slippe problematikk med dugg på linser ol. Om dette ikke funker blir det ring bak og korn framme ja, det var jo det jeg satt å lette etter da jeg kom over denne. 

Når det er sagt var det brukererfaringer jeg etterspurte..

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...