Jump to content

Jaktbil med kjørekomfort?


dani_el

Recommended Posts

Har i dag en Octavia 4x4 som har fungert greit nok til jaktturer, men har nå tenkt å kjøpe meg en ny bil. Finnes det en jaktbil som også har grei kjørekomfort?
Har egentlig bestemt meg for en Pajero 10-12 modell, men vil høre om noen har tips. Den er jo litt traktor etter veien..
Kriterier:
Høyere enn Octavia
Samme bagasjeplass som Octavia
Bedre 4x4
300.000-400.000
5 seter
Helst automat

Link to comment
Share on other sites

10 timer siden, dani_el skrev:

Amarok er står på listen over biler som aktuelle. Har prøvd en 2 seter som jeg syntes var grei å kjøre, men usikker om den er trang i baksetene som 5 seter?

Det kommer vel litt an på hvem du putter baki. Jeg (193) vil nok protestere i baksetet på de aller fleste biler til under halvannen million, men flere av damene jeg studerer med kan antagelig klare seg fint med baksetet i en Mini (nei, ikke slik...). Jeg tipper at om ungene eller svigermor er under 175 eller til nød 180 så vil det væe ganske greit så lenge man ikke skal på langtur. I bredden er det såvidt jeg husker litt bredere enn en Passat, så de fleste burde få grei plass den veien.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...