Jump to content

Ladedata "dagbok" til pc


1937M98

Recommended Posts

Hei

En gang i tiden hadde jeg ett excel ark eller noe slikt, med alt fra pris kalkulator til notater og egne ladedata. Dette savner jeg fælt nå, er det noen som kjenner igjen beskrivelsen, og har dette lagra?

 

Den pc'n som hadde dette er død for lengst, og backup er noe drit...

Har Googla meg blå, men finner den ikke på nett

Link to comment
Share on other sites

Hvis ingen andre har langet noe praktik, får du nok lange noe nytt i Excel, eller kanskje heller i Word (med tabbeler). Du har laget noe tidligere og vet hva du ønsker, så da kommer du vel relativt raskt frem til noe brukbart.

 

Er litt usikker hva du mener med den backupen din. Er den borte? Den burde vel vært på en annen disk og i så tilfelle, er det vel enkelt å konvertere inn et eldre regneark/dok., i et Microsoft egnet program.

Link to comment
Share on other sites

Det var ikke noe jeg hadde laget selv, det var noe som en eller annen på enten gamle sluttstykket, eller her på kammeret hadde laget til, fine greier var det.

Backup hadde jeg ikke av noe på den pc'n som nå er borte for evigheten....

Link to comment
Share on other sites

Da kan det jo hende noen av de eldste som fremdeles er her, har en slik mal. Elles får du nok lage selv.

 

Jeg vurderte en gang å lange noe slikt, da jeg har laget mange maler både med Word og Excel, også i tidligere Plan Perfect. Alt fra enkle maler, til kalkulasjons maler og kvalitetssikring, m.m.  Men jeg hadde allerede et enklet papirsystem (bok) som jeg tilpasset allerede tidlig på 70-tallet og har vel gelt hele greia. Papir fungerer det også. :) 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...