Jump to content

Egendefinerte aktivitetsstrømmer virker ikke


Erlend Meyer

Recommended Posts

Samme problemet, bruker nå Ulest som er standard aktivitet's strøm. Egendefinerte begynte å fungere delvis i dag. Ellers har de vært helt stopp, og ingen treff.

Etter jeg begynte å bruke Ulest strømmen, så tok jeg en Merk alt som lest. Mulig det hjalp noe på egendefinert strøm, men har ikke fått testet det så mye enda.

Link to comment
Share on other sites

Vi drifter ikke forumet lenger, vi leier fra Invisionpower i USA, men kan melde det inn til support som en bug, men jeg ville vente til å se om det ble løst med en oppdatering. Forumet ble nylig oppdatert til 4.3 og hele databasen ble konvertert og reindexert i den prosessen, så kom det en liten 4.3.1 oppdatering, men den løste tydeligvis ikke problemet heller.

Link to comment
Share on other sites

Å vente på siste oppdatering var nok fornuftig, men desverre ser ikke den ut til å hjelpe på dette. Det rare er at strømmen funker innimellom, det kombinert med timing gjør lokale feil lite sannsynlig. Jeg er heller ikke eneste som opplever dette, så det kan være greit å få registrert feilen. Kanskje ikke verdens største problem, men jeg synes standardstrømmen er fryktelig rotete.

Link to comment
Share on other sites

@Erlend Meyer jeg får også veldig variabelt resultat med din aktivitetsstrøm, men mine egne fungerer helt uproblematisk.

du kan teste min, bare for moro skyld: http://www.kammeret.no/discover/197/

 

hvis min strøm fungerer til deg også, kan du evt prøve å slette strømmen din å definere den på nytt i håp om at det får rensket bort evt. gruff.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

du har kun visning av ulest siden forrige besøk, da kan det kanskje bli en del variabler som man ikke tenker på i farta. akkurat hva forumet definerer som siste besøk er jeg ikke sikker på, men om du er på forumet en tur, også kommer du tilbake igjen en time senere så vil det ikke nødvendigvis være så mange uleste postinger.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...