Jump to content

Jeger "lærling"


Hufsa

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg tok jegerprøver ifjor, men har enda til gode å være på noe jakt. Dermed ønsker jeg å komme i kontakt med jaktlag/privatpersoner som ønsker å ha enn jakt "lærling". Holder til i Tønsberg/Re, men er fleksibel på hvor jeg må dra for å være med på litt jakt :)  er usikker på hvordan praksisen er for å danne et slikt nettverk, så alle tips mottas med stor takk. Har ikke våpen pr. dags dato.

 

-Jakob

Link to comment
Share on other sites

Introjakt er knall! 

Se på denne siden om der er eller blir noe i ditt område. I skrivende stund har det nye jegeråret nyss begynt, så der er ikke så alt for mye på listene ennå, men den oppdateres med hvert som året går. Du får følge en instruktør rundt på selve jakta, og får gjerne en god innføring i det teoretiske og en oppskytingsrunde før jakta. Gode opplegg, sykt mange muligheter til å komme seg med på all slags jakt, og det skjer noe stort sett hele året. Om det koster noe som helst, er det ikke verre enn det du bruker på kjøring og ammo. Ikke bruker det å være noe problem å få låne gevær hvis du ikke har selv.

Det er i det hele tatt vanskelig å få rost opplegget høyt nok.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...