Jump to content

Recommended Posts

Ifølge forumreglerne må de allerhelligste moderatore aldrig utsettes for offentlig krittik eller diskusion.
Derimod opfordres der til at tage debatten på PB
Forklar mig så lige, hvorfor disse allerhelligste så ikke svarer på PB,  omhandlende krittik af de allerhelligstes modereringer og besynderlige advarsler.

Der er intet som antyder manglende tid eller kapacitet, når man ser deres ihærdighed, i den daglige virke, hvor de gør en kæmpe indsats for at justere den mindste ikke helt nødvendige citering, eller mindre fejl i overskrift. Eller nærlæsning af indlæg, for at finde den mindste teoretiske forudsigelse af de samme allerhelligstes reaktion.

Hilsen en som efterhånden er træt af at kammeret på visse områder nærmer sig et barnehageniveau.
Meget muligt at dette bliver en af mine sidste bidrag, da der er rimelig sandsynlighed for at jeg udelukkes fremover, på grund af manglende respekt for de Allerhelligste

Link to comment
Share on other sites

Klager behandles i felleskap av styret, slik at alle skal få en rettferdig behandling. De behandles heller ikke av moderatorene, så at moderatorene har tid til å moderere har ingen relevans eller sammenheng med tiden det tar å behandle en klage.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Den 30 marts skrev jeg til moderatorene omkring en problematik, omkring advarsel, for at have forudset reaktion fra moderatorer. Uheldigvis gik den til Slemmo, som heldigvis videreformidlede til rette vedkommende.
Jeg kan kun konstatere at jeg stadigvæk ikke har modtaget svar fra moderatorgruppen.
Hvordan i himlen skal man tage det seriøst, når der skrives, at klager på moderering, tages direkte med mod team. Når samme team, så ikke vil give svar.
Hvis man udtrykker offentlig undren over moderering, får man advarsels point. Hvis man sender pm direkte til moderatore, får man ingen svar.

Egentligt undre jeg mig over at jeg fortsat orker lignende .
Eneste grund, er at der er en gruppe menige medlemmer, som ind i mellem giver udtryk, for at de finder mine begrænsede indput, for interessante.

Kammeret er langtfra den superkilde til viden, og vidensdeling, som det var, da det blev startet af en flok entutiaster.
I dag kan det virke, som om at ærbødighed overfor moderatorer er vigtigere end viden og vidensdeling.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...