Jump to content

Pistoldilemma production


olemk

Recommended Posts

Heisann, sitter nå å klikker meg frem og tilbake mellom to tanfoglioer i 9mm. Stock 3 extreme og stock 2 extreme.

 

Pistolen jeg skal handle meg er min aller første, og skal brukes i alt fra press til dynamisk, men hovedsakelig dynamisk.

Hadde egentlig landet på en stock 3 Extreme men da jeg tok dynamisk kurset og første stevne etter kurset fikk jeg lånt en stock 2 Chrome som kommer med et bullbarrel. Spørsmålet er om denne tykke pipa har noe for seg? Som all annen skyting jeg har drevet med har jeg lært at det som er tungt og ikke flytter på seg, er bra, med tanke på masseforflytning og  rekylopptak . Men som de pistolene ligger nå er det 7 tusenlapper imellom dem. Jeg har egentlig gått bittelitt over budsjett med en stock 3 allerede:(

Er det noen som har noen lure innspill her?:-?

1jpg93.jpg

1jpg5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fra egen erfaring: Siden det er ditt første kjøp så hadde jeg tatt den billigste. Sjansen er stor for at den blir solgt relativt fort. Nye våpen kommer på markedet og du vil sikkert finne drawbacks med hva du enn starter med, og dermed bytte ut.

 

Jeg har ingen av de seks første mine. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mitt råd er å teste så mange alternativer som mulig også velge den pistolen som føles riktig i din hånd. Siden du skal skyte production så kan du ikke endre så mye på pistolen så den er som den er. Selv Skyter jeg Shadow 2 og er kjempefornøyd. Har prøvd noen tanfo'er, men for meg så blir de alt for tynne i ramma og sitter ikke godt i hånden.

 

Som nybegynner ville jeg kanskje ha plukket opp en billig brukt Shadow 1 og brukt penger på ammo. Du må skyte mye i Dynamisk for å bli god.

 

Og i motsetning til hipshot så har jeg ikke solgt noen av mine første pistoler og har heller ingen planer om å gjøre det i overskuelig fremtid :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...