Jump to content

Leter etter en Desert eagle, .44 mag.


Adarma

Recommended Posts

Er det noen som veit om en våpenforretning som har en Desert Eagle (.44 mag) liggende eller er det noen som har en pent brukt til salgs?

Intersport Bogstadveien har ingen på lager, veit heller ikkje når de ev. får inn nye. Oslo skytesenters har, men til priser som kan ødelegge nattesøvnen til de fleste

Link to comment
Share on other sites

Danmark har et uforståelig forbud mot .44 mag. (samt .50 AE), så man kan glemme å kjøpe en .44 mag fra Hunters House. 

Når det gjelder priser; ein std. svart Mk 19 koster hos Intersport Bogstadveien kr 17.900,-  (kr 16.900 for Israelsk utg.). Samme våpen koster kr 25.995 hos oslo skytesenter. Greit nok at enkelte forhandlere ser på sine kunder som sauer, men sauer skal klippes, man skal ikkje flå det stakkars dyret.

Link to comment
Share on other sites

2 timer siden, Adarma skrev:

Danmark har et uforståelig forbud mot .44 mag. (samt .50 AE), så man kan glemme å kjøpe en .44 mag fra Hunters House. 

Når det gjelder priser; ein std. svart Mk 19 koster hos Intersport Bogstadveien kr 17.900,-  (kr 16.900 for Israelsk utg.). Samme våpen koster kr 25.995 hos oslo skytesenter. Greit nok at enkelte forhandlere ser på sine kunder som sauer, men sauer skal klippes, man skal ikkje flå det stakkars dyret.

 

Så vidt jeg vet så har ikke Intersport hatt Deset Eagle på lager de siste 3-4 årene. Jeg kan nesten garantere deg at det blir en helt annen pris når han får det på lager igjen.

Link to comment
Share on other sites

15 timer siden, Anonymrifle skrev:

 

Så vidt jeg vet så har ikke Intersport hatt Deset Eagle på lager de siste 3-4 årene. Jeg kan nesten garantere deg at det blir en helt annen pris når han får det på lager igjen.

 

Jupp, prisene fra USA gikk opp sommer 2016. Jeg kjøpte den siste Oslo Skytesenter hadde inne den våren til "gammel" pris og de gikk alle opp ca. 10k når neste parti kom inn etter sommeren. På den tiden var markedet blåst for DE i norge. Intersport hadde ikke inne og tror ikke de har fått inn siden heller. 

Link to comment
Share on other sites

På 13.3.2018 den 21.54, Anonymrifle skrev:

 

Så vidt jeg vet så har ikke Intersport hatt Deset Eagle på lager de siste 3-4 årene. Jeg kan nesten garantere deg at det blir en helt annen pris når han får det på lager igjen.

 

Jeg kjøpte en DE .44 Israeli hos intersport i Juli 2015, mulig det var den siste de hadde inne men de hadde iallefall inne da. Kostet vel da 14k hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Har skutt ganske mye med den, har ikke eksakt telling men vil tippe over 800 skudd, så lenge man holder seg unna sellior og skyter magtech eller winchester så fungerer den uten funksjonsfeil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...