Jump to content

kjøpe ny hagle


Carlle

Recommended Posts

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg litt..? Har tidligere hatt en lanber gyttorp hagle som jeg var meget godt fornøyd med. 

Skal nå kjøpe meg ny og står mellom Fabarm Elos A og Sabatti "Jakt".

Er det noen her som har noen erfaringer med disse haglene?

Link to comment
Share on other sites

Har en Elos C. 

God å skyte med, men det virker som et drittvåpen. Forskjeftet har mistet fliser to ganger uten mishandling. Stokken ser ut som om den har vært med på sjøslag etter et par turer i skauen. Jag skulle egentlig kjøpe en Beretta, men gutta på Jaktdepotet gikk all in for for å få meg til å gå for Fabarmen, som var noen få lapper billigere. Billig er det som slår meg etter å ha hatt hagla i to år. 

Selv om jeg skyter brukbart med våpenet er eiegleden lik null. Vil kun bli brukt på bane og til sjøfugl. Har annen løsning i skauen.

Link to comment
Share on other sites

En generell utfordring er at importører/våpenbutikker gjerne fronter det de har mest avanse på, ikke det som nødvendigvis er best/riktig. 
Bruk forum/Internett til å samle erfaring og kjøp så der en får best tilbud (+service) på aktuelle våpen. Legg mindre vekt på det som blir anbefalt fra selger. Han er nettopp det, en selger i de fleste tilfeller.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...