Jump to content

DØ! - med Brownells - hvis du ikke har "lastet" en "sitteplass".


Jegermeistern

Recommended Posts

Kammerets "annonse-sponsor" Brownells har sendt meg en e-post, om at de har reduserte priser på Lee ladeutstyr. Kanskje kjøper jeg noen flere die-sett, i kalibre som kjenninger av meg har, slik at jeg kan lade litt jaktammo for dem. Annonsen ligger vel også under "Brownells"-banneret her inne.

 

For enkelhets skyld har de brukt en "auto-translate" av et-eller-annet slag. Det gir jo, av og til, noen merkelige ordkombinasjoner. For eksempel sier Brownells mange ganger at jeg skal "dø", det er språkbruk som jeg ellers bare får fra de snille og velmenende rovdyrvennene. Her er teksten til et diesett:

 

" Auto-oversatt beskrivelse (Beskrivelse - Produsent): 3-dø settet inkluderer Full lengde størrelse dø, Bullet sitteplasser dø, fabrikken Crimp dø, Universal Shell Holder, pulver Dipper og instruksjoner/laste dataene passer alle 7/8"-14-omlasting "

 

Håper bare alle har "laste-dataer", så de får "omlastet" "pulveret" og "sitteplassene" på "fabrikken" før de "dø"r.

Edited by Jegermeistern
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 7
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

He, he. Man kan jo lure på hvorfor Brownells i hele tatt har valgt å gjøre dette. Det blir jo så riv ruske bort i staur og vegger. Og ikke bare av og til, men over hele linja. En skulle jo nesten tro de var inne å kikka på selv, en gang i mellom. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg trur ikke automaten deres alltid har helt kål på valuta omregning heller. Husker ikke hva det var jeg sku sjekke her en kveld, men noe dukka opp til pris 3490,00 som ikke hang på greip. Det var liksom ikke litt feil men ett hav unna hva det skal være. Sånn cirka 100 gangen feil  :D

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...