Jump to content

MIL- NM pistol 2018


nhd

Recommended Posts

Forsvaret har bedt NROF ta ansvar for å arrangere MIL-NM pistol i 2018. NROF-avdelingene Stjørdal og Innherred har i samarbeid med HV12 tatt på seg oppgaven. Mest sannsynlige dato blir torsdag 26. april, og stedet blir Stjørdal. Sannsynligvis på Frigården (samme anlegg som LS 2018). Sett av dagen allerede nå om du er interessert.

Det vil bli et todelt program med baneskyting og feltskyting. Våpen er G17/P80 totalt umodifisert. Det skal brukes militær ammo.

Flere opplysninger vil komme. Innbydelse vil komme både internt i Forsvaret og via NROF.

Link to comment
Share on other sites

9 minutter siden, nhd skrev:

Det er absolutt plass for deg. Pistolen må være totalt umodifisert - ikke så mye som en kvadratmillimeter griptape engang. Det vil også bli stilt militære våpen til disposisjon.

en Gen 4 FS det er snakk om. ikke gjort en ting med den (mest fordi jeg ikke tar levering av den før neste uke :lol:)

 

Melder stor interesse, så lenge det ikke kolliderer med neste I-styrke opptak, HV12.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Tida rakk ikke til denne gangen desverre. men var et spørsmål jeg hadde til evt befalingsmenn i i-styrker (eller område) om private pistoler. Hadde en Glock 19/19X gått gjennom i konkurranse/tjeneste?

Ble oppfordret til å ta med min 17 til tjeneste. men driver å sikler noe fælt etter en glock 19X akkurat nå.

Edited by bjoerkeng
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...