Jump to content

Poacher

Recommended Posts

Er på utkikk etter en egnet bag for å ha alt utstyret i til og fra banen når det gjelder baneskyting NSF.

Børselars har en blå med Pardini på som er den str jeg trenger. Den MÅ romme en koffert med luftpistol.

 

Link: Rangebag for pistol og utstyr

 

Jeg vil IKKE ha den i sort, for da ser man ikke hva som ligger i bunn og du må bruke lommelykt for å se.

Er det noen som har forslag til typer?

 

Innhold jeg skal ha i den:

- Pistol i org. plastkoffert

- Skytesko

- Øreklokker

- Skytebriller

- Vannflaske

- Liten boks m/verktøy

- Notatblokk

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring er at typiske rangebagger fort blir små når du skal ha med deg de originale koffertene, sko, kanskje en kikkert osv. 

Dessuten er det pes med en bag du ikke kan bære på ryggen selv om du ikke skal så langt. Ammo veier. Så en bag med lange håndtak/stropper så du kan bære den som en sekk er lurt. 

Har eid en bag veldig lik den pardini-baggen, men den ble til slutt byttet ut med 60 liter duffelbag. 

Noe ala denne f.eks http://www.outnorth.no/salomon/prolog-40-bag#Black

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 timer siden, eivmin skrev:

Min erfaring er at typiske rangebagger fort blir små når du skal ha med deg de originale koffertene, sko, kanskje en kikkert osv. 

Dessuten er det pes med en bag du ikke kan bære på ryggen selv om du ikke skal så langt. Ammo veier. 

 

- Ammo er ikke et tema da vi snakker om luft og/eller .22lr så det er ikke noe vekt å snakke om

Denne bag'n er kun for banevåpen type luft Walther LP400 eller Steyr LP10 evo, og Walther SSP eller Pardini SP

 

Link to comment
Share on other sites

Glem ammo da :) Poenget er at selv med "bare" banevåpen så er det mer behagelig å kunne ha bagen på ryggen. 

Og uansett, skal du ha med deg sko, hørselvern og kanskje to våpen og en kikkert så blir Pardini-baggen liten. Men det er jo bare å selge den igjen hvis du konkluderer med det samme. 

Eller så har Hipshot et godt poeng, hjul er fint. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...