Jump to content

enda en fersking sier hei


fluefiskern

Recommended Posts

som topic'n sier så er jeg enda en fersking som sier hei. jeg er ett hankjønn født i 84

 

etter og ha vært på forumet her og lest i ett par år eller noe sånt, så har jeg endelig fått ut fingern og meldt meg på jegerprøve kurs. 

 

som nicket mitt sier, så er jeg en aktiv fluefisker som er fiskeguide og kaste instruktør. så jeg er vel fæn av finesse og presisjon, så det blir vel en riflejeger av meg.

 

de planene jeg har sålangt er en 22lr til mengdetrening, 17hmr til småvilt og rovvilt og til slutt en 308 med kort løp og demper til de store dyra. jeg har også løst til og hive meg på ett par langholdstreff for og lære litt av det de kan. hvis dette er litt som fluekasting, så kan enhver instruktør lære meg ett par nye knep som kan dra meg litt vidre og en annen likhet er vel at man sitter og venter i lang, lang tid på det perfekte kastet/skuddet.

 

utenom det, så har jeg ikke så mye og si utenom: idag spiste jeg elgkjøtt igjen og jeg GLEDER meg til og smake på mitt første selvskutte dyr

Edited by fluefiskern
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...