Jump to content

Planlegger å selge min drilling


Jon Arne Strand

Recommended Posts

Jeg går med planer om å selge min drilling med tilleggsutstyr. Den er bestilt med spesielle krav. Et av kravene var at hagle og rifle skulle treffe på samme punkt, og det gjør det 100 %. Dette kan nemlig være et problem med enkelte drillinger, og er våpenets store plus. Det er også innskutt fra fabrikken med 7 grams kule.

 

Drillingen er brukt til småviltjakt og rådyrjakt. For å være beredt til å bruke rifla, så er kikkertsiktet på 1,5 x brukt til fluktskyting med hagla. Dette fungerer perfekt! Våpenet eller kikkertsiktet har overhodet ingen skader.

 

I kolben er det en kolbekappe for å oppbevare noen patroner i kal. 6,5 65 R og 22 long rifle.

 

Jeg legger ikke noe energi i bilder og urforming av annonsen, hvis det ikke er noen som vil kjøpe dette. Derfor lufter jeg det først, for å se om det er noen interesse.

Grunnen til at jeg tenker på å selge, er planer om å gå over til foto. Egentlig selger jeg med tungt hjerte.

 

Det som planlegges til salgs er:

 

- En Krieghoff Trumh drilling kal. 20/76 og 6,5 x 65 R.

- Påmpontert Leopold 1,5x – 5x kikkertsikte med grovt retikkel og hakemontasje. Rifla forandrer ikke treffpunkt ved av og på- setting av kikkerten.

- Flere utskiftbare choker til hagla.

- En innstikkspipe fra Krieghoff i kal. 22 long rifle, med tilbehør.

- Ladeutstyr.


Jeg har ikke sett over dagens priser for dette utstyret enda. I tilfellet salg, så vil det bli en realistisk pris ut fra at våpenet er i perfekt stand, og med bra prisreduksjon for at det er et bruktsalg.

 

 

DSC02359_drilling_web_1200.jpg

DSC02361_kolbekappe_web_1200.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel så tett på en annonse som det går an å komme. Videre beskrivelser, bilder etc får tas i riktig forum, under salg.

Dersom ett kriterium for å selge er at det skal være en del som viser interesse, så får de som er interesert ta kontakt med TS på pm.

Tråden stenges.

 

Nagant 762

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...