Jump to content

Nyhetene som forsvant


DoctoRoy

Recommended Posts

Jeg vil gjerne se det an, skjønner egentlig ikke at det skal være noe vanskelige å klikke ny tråd enn å poste i en eksisterende egentlig.

Evt om man ser på en slags fordeling hvor trivielle nyheter postes in samletråd, og nyheter hvor det er ønskelig med debatt eller kommentarer postes for seg.

Link to comment
Share on other sites

Bakgrunnen for at dette ble endret på, er at en lang samletråd for linker til nyhetssaker + en tilsvarende tråd der sakene kan diskuteres, ble ansett som en veldig merkelig løsning. (Skjønner egentlig ikke hvordan forumet endte opp med noe sånt..)

Resulterer i at man klikker seg inn på tråden, for å så finne ut at det som ble postet er totalt uinteressant. Skulle det derimot være interessant, så blir det så man må sjekke den andre tråden for å se om noen har skrevet noe lurt om temaet.

Nesten litt komisk synes jeg. I tillegg har man det med at folk stadig kommenterer i tråden det skal kun linkes i, slik at moderatorer må rydde opp i det.

 

Egne tråder om hver sak gjør det mer ryddig og søkbart.

 

Så får man heller vurdere å opprette ett egnet underfora for "saker i media" inn under "Våpen i samfunn". For min del synes jeg "våpen i samfunn" fint dekker også saker fra media og at man bør holde antall underfora på ett minimum. Men har ingen sterke meninger rundt det.

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, DoctoRoy skrev:

Hadde det vært en ide å få en Nyheter i media tråd tilbake - eller er det bare jeg som savner den

 

Du er garantert ikkje åleine, men eg er ikkje blant dei som saknar den tråden. Slik den var lagt opp var det sjeldan nokon orka diskutere sakene det var linka til, og då er vel litt av poenget borte?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...