Jump to content

langhold på møre?


Remington 1100

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 years later...
  • 3 years later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Her kan eg jo skrive litt. Eg og fleire har etablert Nordvest Langholdsklubb. Du finner oss på Facebook. Vi er underlagt Norsk benkeskytterforbund og er registrert i Brønnøysund. For øyeblikket jobbes det med permanent bane som vi kan bygge opp skikkelig. 


Men intill videre skyter vi på fleire plasser i Sogn og Fjordane og Møre og Romsdal. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...
On 8/19/2010 at 2:29 PM, hopmark said:

På smøla har vi satt opp feltfigur på 580m, dette var det lengste holdet på landsskytterstevnet i år som vi måtte skyte oss inn på. Det er en B100 figur, så det er en forholdsvis stor blink, men den er ganske smal, så man må kneppe mye på sidestillet hvis det er litt vind ja har jeg erfart:)

 

 

12 år senere; blitt noe langhold på Smøla? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
2 hours ago, Sierra-åse said:

Hei! 
Nordvest Langholdsklubb er aktiv og skyter noe på Muldsvor.
Akkurat nå holder jeg til i Molde og kjører dit når det er skyting. Kanskje er det flere som er interessert å skyte der slik at man kan samkjøre. 3 timers reise. ca 1 time på ferge og 2 timer kjøring. 

 

 

Blir i lengste laget for meg, desverre. Bra initiativ uansett for de som bor nærmere! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...