Jump to content

skyte links med rolling block?


Dodgedog

Recommended Posts

Gode greier for jeg har ei børse på vei i posten?men til en annen sak..skulle hatt noen kuler i 12.7mm..noen som kan selge meg noen?blir nok å kjøpe ei kuletang fra lee med tiden, men skulle jo hatt noen snarest så en fikk prøvd børsa..pyrodex er på vei?

Link to comment
Share on other sites

3 timer siden, Dodgedog skrev:

Gode greier for jeg har ei børse på vei i posten?men til en annen sak..skulle hatt noen kuler i 12.7mm..noen som kan selge meg noen?blir nok å kjøpe ei kuletang fra lee med tiden, men skulle jo hatt noen snarest så en fikk prøvd børsa..pyrodex er på vei?

Ikke mange kulene du trenger for å teste - hvor i landet holder du til?

Jeg har noen som dropper 440gr i .517 av tanga og som jeg kan size til .515 eller .512 (brukes i min whitworth rifling 50-70 Gov) - hjelper det?

Link to comment
Share on other sites

16 minutter siden, Wintel skrev:

Ikke mange kulene du trenger for å teste - hvor i landet holder du til?

Jeg har noen som dropper 440gr i .517 av tanga og som jeg kan size til .515 eller .512 (brukes i min whitworth rifling 50-70 Gov) - hjelper det?

Ja det høres da bra ut etter hva jeg har funnet ut ang kuler..bor i Ålesund så det er langt fra noe utsalg av slikt..send meg en pm om pris så blir vi nok enige?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...