Jump to content

theHunter - Call of the Wild


mig16

Recommended Posts

Hei alle.

 

Jeg fant ikke noe bedre sted å plassere dette innlegget - admin kan gjerne flytte det til et annet underforum hvis det har havnet feil.

 

Noen flere som spiller theHunter - Call of the Wild her :-)? Spillet kom ut for ca. en måned siden, og jeg kunne ikke dy meg. Noenlunde realistisk jaktopplevelse, men for meg er det egentlig mest spennende bare å utforske det fantastiske landskapet mens man går rundt i skog og mark :-).

 

Flott grafikk, hvis man har en kraftig PC. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 years later...
1 hour ago, Ei tohi varjata said:

Langt billigere er det også....

 

Sjekket om det fortsatt kjører i bakgrunnen rotorhead?

Eventuelt, sjekke i Steam om alt er som det skal være.

 

image.png.f7a0c74cb436995031495a53b5a7b57f.png

 

Ole

Hvordan kan jeg sjekke om det kjører i bakgrunnen? Har avinstallert hele steam og spillet selv. Har så installert alt på nytt uten hell. Irriterende når jeg ikke forstår hvorfor det virket for så ikke... 

Link to comment
Share on other sites

Jeg får en feilmelding når det skal åpnes. Har oppdatert drivere, windows 10, og som nevnt så har jeg sittet og spilt dette spillet på denne pc-en i 3 timer i dag, så da funker det iallefall på pc-en. Hvorfor det nå ikke vil starte kan jeg ikke skjønne. Alt er innstallert på nytt, programfilen er klarert i antivirusprogrammet, så der stopper min kompetanse. Skal prøve å finne oppdatert skjermkort driver.

Link to comment
Share on other sites

På PC er det også veldig lett å spille sammen, så om noen føler for det er det bare å ta initiativ til å hoste eller spørre om noen andre gjør det. Når den som hoster forlater spillet tar noen andre automatisk over, så det er ikke slik at noe trenger å stå oppe og kjøre 24/7 heller.

Jeg spiller mye på Medved Taiga, om andre er gira på det kan jeg åpne for at andre blir med når jeg er inne.

 

Hett tips for dere som eventuelt kjøper det nå - veldig okei å få med ATVen, og et par av kartene, om dere kjøper spillet på Steam.  Som nevnt over er det på salg, -70%, til og med 5. januar. Egentlig er ikke "complete edition" så dyrt heller mtp innholdet.

 

Ole

Link to comment
Share on other sites

Nope. Jeg begynte å spille på xbox siden det var inkludert i game pass, men ble bare spist av bjørn hele tiden siden jeg ikke klarte å skyte fort nok med controller, men for folk som er vant med å spille fps på konsoll er det sikkert mulig.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Fikk dette av en kamerat som en gag gift, han hadde plukka det opp på salg for en slikk og ingenting, men gag gift eller ikke, jeg har kost meg masse med det, kanskje særlig med det finske terrenget der det blei mulig å gå på støkkjakt med hagle. Bare synd han finske guiden er så irriterende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...