Jump to content

Innendørs skytebane for rifle?


andre_shift

Recommended Posts

Ja, jeg har en innendørsbane på 100m på jobben.

Banen hat 3 standplasser.

Alle riflene vi leveres må testskytes for presisjon før leveranse.

 

Imponerende! :shock:

Tør jeg spørre hvor du jobber?

Ikke at jeg skal komme å prøve banen din, men det hørtes jo ut som et kvalitetstempel!!

Link to comment
Share on other sites

Oslo har: http://www.oslojeger.no/visside.php?sideid=skyting - Oslo Jegersenter, Myrerskogveien 17:

Innendørsskyting hele året med mulighet for trening og Stoviltprøve.

 

Har aldri vært der, men siden man kan skyte opp til storviltprøve så må det jo være 100m og grovkalibra.

 

 

Peace

 

Den er ikke 100m, det skytes på reduserte skiver og det skal visst være gitt en disp for dette.

Jeg har vært der et par ganger og mitt sistevalg når det gjelder baner. Hadde alle skutt med demper, så.......... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Banen der er 50m og man kan ikke bruke heltmantel.

Har bare vært der en gang og da var det ganske rått og kaldt der, så ta på deg godt med klær om du skal dit.

 

Oslo har: http://www.oslojeger.no/visside.php?sideid=skyting - Oslo Jegersenter, Myrerskogveien 17:

Innendørsskyting hele året med mulighet for trening og Stoviltprøve.

 

Har aldri vært der, men siden man kan skyte opp til storviltprøve så må det jo være 100m og grovkalibra.

 

 

Peace

 

Den er ikke 100m, det skytes på reduserte skiver og det skal visst være gitt en disp for dette.

Jeg har vært der et par ganger og mitt sistevalg når det gjelder baner. Hadde alle skutt med demper, så.......... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...