Jump to content

Schmidt and Bender Ultra Bright


Fa1llen

Recommended Posts

På 25.1.2019 den 15.47, Castor skrev:

 

Ikke for links skyttere. Alt av justeringsratt er perfekt plassert. Er mao strålende fornøyd med min (T96)😊

 

Det er det rattet bak på tuben det er snakk om: https://www.google.no/search?tbm=isch&q=schmidt+bender+pmii+ultra+bright

og T96'en har vel ikke den knotten der. Som alle skjønner kan det være trøblete å få festet kikkerten akkurat der du vil ha den uten skinne.

 

Er det noen her som har en slik SuB festet på en 200 STR med Spuhr for Sauer? Funker det, eller er det for stor avstand mellom ringene på festet?

https://spuhrwebshop.com/en/isms/ss/34/

 

Edited by uglebugle
linker
Link to comment
Share on other sites

37 minutter siden, uglebugle skrev:

 

Det er det rattet bak på tuben det er snakk om:

og T96'en har vel ikke den knotten der.

Ja jeg skjønte det. Jeg opererer knotten bak med venstre hånd, dvs avtrekkshånda. Fungerer gull det. Og jo T96 har den knotten du refererer til. Er vel lysbryterknotten du tenker på 😀

Jeg kan imidlertid være enig i at det er någet begrenset plass til å bevege siktet fram og tilbake i ringene for å justere inn korrekt øyeavstand.

Link to comment
Share on other sites

8 minutter siden, Castor skrev:

Jeg kan imidlertid være enig i at det er någet begrenset plass til å bevege siktet fram og tilbake i ringene for å justere inn korrekt øyeavstand.

Det var det jeg trodde forrige karen mente, serru, og som jeg ikke kunne skjønne skulle bli mye annerledes om du er links.   Nu vel ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...