Jump to content

Kammerpils/jugebord i Oslo-interesse?


neon77

Hvilken dag passer best?  

27 members have voted

  1. 1. Hvilken dag passer best?

    • Fredag 28 november
      17
    • Lørdag 29 november
      10


Recommended Posts

Skal se om jeg klare å skrape sammen penger til et besøk selv, men vær oppmerksom på at de bare har irsk whiskey der, som f.eks Bushmills o.l. skvip, det er ikke anbefalt å spørre betjeningen om å få en bra "VHIISKHYYYY".

Det var ikke heldig for min del i alle fall.

Link to comment
Share on other sites

Skal se om jeg klare å skrape sammen penger til et besøk selv, men vær oppmerksom på at de bare har irsk whiskey der, som f.eks Bushmills o.l. skvip, det er ikke anbefalt å spørre betjeningen om å få en bra "VHIISKHYYYY".

Det var ikke heldig for min del i alle fall.

DIN VANTRO HEDNING!!!

Om du absolutt vil slurpe i deg skotsk heimert og sølevann må du jo få lov til det.

Vel det blir jo litt mer destilert solskinn på resten av oss det da!

 

Det blir altså, og det var... eh fredag?

Link to comment
Share on other sites

 

Det blir altså, og det var... eh fredag?

 

Det blir nå fredag ja, 28 november! Har bestilt bord fra kl 1800. Så bring godt humør og ungdommelig sløvsinn og ta turen innom :D

 

urk... da må jeg altså sitte å kukkelure på jobb i tre timer... hrmpf.

Asylet var jo et bedre forslag på mange måter... Det er jo der våpenkontoret i oslo pleiere å ha lønningspils :wink:

Link to comment
Share on other sites

Såså, ikke'no furting nå, Hassel :wink: Asylet var de første jeg tok kontakt med, de var dessverre fullbooket.

Jeg blir nok å slå ihjel et par timer på Cafe con Bar etter jobb, og får nok selskap av et par Kammer-ater også. Pre-Kammer-øl om du vil :D Og det er jo selvfølgelig mulighet for de som vil å kaste seg med her.

Link to comment
Share on other sites

mhm... dama fyller 30 og vi skal selvfølgelig ut å spise på fredag... Det er på Mona Lisa da, rett ved... lurer på om jeg kan ta en lang dopause :D :D

 

Her lukter det mange dopauser i løpet av middagen :mrgreen: Og dama stakkar skjønner ingenting, du blir mer og mer brisen for hver gang du kommer tilbake fra "toalettet" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som om jeg svikter. Er sykdom på jobben så jeg må jobbe til klokken 21. :(

 

Du kan ta det HELT med ro, det er ikke for sent å komme kl 21 :wink:

 

Vel, idag snakker vi onsdag, altså bare to dager igjen. Så til alle som er nødt å finne på plausible forklaringer til sine bedre/værre halvdeler, arbeidsgivere, familier (fyll inn det som passer), på hvorfor dere trenger noen timer fri på fredag: Nå er tiden i ferd med å løpe fra dere :mrgreen:

Si til kona at dere må jobbe overtid. Si til arbeidsgiveren at dere må pleie kona. Så sees vi fredag kveld innerst på The Dubliner :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vel, idag snakker vi onsdag, altså bare to dager igjen. Så til alle som er nødt å finne på plausible forklaringer til sine bedre/værre halvdeler, arbeidsgivere, familier (fyll inn det som passer), på hvorfor dere trenger noen timer fri på fredag: Nå er tiden i ferd med å løpe fra dere :mrgreen:

Si til kona at dere må jobbe overtid. Si til arbeidsgiveren at dere må pleie kona. Så sees vi fredag kveld innerst på The Dubliner :wink:

 

hva om man hverken har kone eller arbeidsgiver ?

 

:roll::lol::lol::lol::lol::lol::oops:

Link to comment
Share on other sites

Vel, idag snakker vi onsdag, altså bare to dager igjen. Så til alle som er nødt å finne på plausible forklaringer til sine bedre/værre halvdeler, arbeidsgivere, familier (fyll inn det som passer), på hvorfor dere trenger noen timer fri på fredag: Nå er tiden i ferd med å løpe fra dere :mrgreen:

Si til kona at dere må jobbe overtid. Si til arbeidsgiveren at dere må pleie kona. Så sees vi fredag kveld innerst på The Dubliner :wink:

 

hva om man hverken har kone eller arbeidsgiver ?

 

:roll::lol::lol::lol::lol::lol::oops:

 

da tar du tak i naermeste forbipasserende og forklarer vedkommende at du bare ,aa dra, siden du har no skrekkelit viktig aa gjoere. Og saa ber du pent om at vedkommende dekker for deg, foer du forsvinner som en strek mot the dubliner...

Link to comment
Share on other sites

Du kan ta det HELT med ro, det er ikke for sent å komme kl 21 :wink:

 

Når er det for sent å komme? Julebord med jobben den dagen, men det slutter ganske tidlig.

 

Tja, her finnes vel ingen fasit... Frafallet pleier jo øke etterhvert som klokka går, men jeg mener da vi var ganske så samlet til nærmere midnatt ++ i fjor. Jeg for min del drar vel ikke før lysene kommer på :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ble oppringt av Dubliner igår, de lurte på om vi kom til å bli mer enn 15, for isåfall måtte de sette inn et ekstra bord. "Jajaja", svarte jeg, "vi blir IHVERTFALL 20!"

Så nå er det opp til dere å sørge for at jeg faktisk ikke førte mannen bak lyset :mrgreen:

 

Solen skinner, det er fredag, ta med godt humør :D Og gjerne også et fotoapparat så vi får tatt noen skrytebilder vi kan legge ut på forumet her :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ta et par kalde for meg også, karer. :)

 

Jeg sitter å jobber på min personlige computer for et bedre kammer..

Morten Vinje vet hva jeg driver med i tilfelle dere ble nyskjerrige. :wink:

Hepp-hepp - jeg fikk utfordringer, så jeg måtte desverre avlyse i kveld ( selv om jeg ikke hadde meldt ankomst). Men ja; Bamrud driver akkurat nå med noe jeg vet kommer til å glede mange av dere :-)

Link to comment
Share on other sites

Rapport og rapport...........

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg..

 

kvart på 9 var vi fortsatt bare tre stykker, Høggern måtte dra pga kurs tidlig lørdag og Kristiansen hadde noen kollegaer ute et annet sted som han vurderte å dra til.

Så istedet for å bli sittende alene og vente på folk som mest sannsynlig ikke ville dukke opp, så ble jeg med Kristiansen videre.

 

For all del, et visst frafall må man jo ta høyde for. Men at tilnærmet INGEN gidder møte opp syns jeg er jævli svakt for å være ærlig.

Nesten så jeg mistenker at oppmøtet hadde vært bedre om en mer profilert bruker enn meg selv hadde startet denne tråden (men det sa jeg jo ikke høyt...).

Link to comment
Share on other sites

Hassel, du trenger ikke unnskylde noe, det er forskjell på å bli forhindret og på å gi jamt faen.

 

Er bare skuffa rett og slett. Og har vel i det i dag bakfulle hodet mitt en mistanke om hvorfor det ble så dårlig som det ble.

Jeg kan ihvertfall si at jeg prøvde, og all ære til begge de to som møtte opp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Det var jo rett og slett kjipt! Fanken ta, kan jo ikke ha noe med profileringsgraden å gjøre? Sikkert bare en serie uheldige omstendigheter.

jeg vet ikke. profileringsgrad....... tror jeg kan ha noe å si. men det gidder jeg ikke spekulere i her og nå.

men når ca 75% av dem som møtte opp var folk jeg kjenner fra før, å det bare var ett nytt fjes, var jeg litt skuffa. hadde jo håpt å treffe fler nye fjes ;)

men men. vi var jo opptil 4 rundt bordet.........

å det var jo hyggelig å bli kjent med "han nye", å det var hyggelig å møte dem to jeg har kjent siden lenge før jeg visste at det var noe som het internett.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...